هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

عن نباشیم

اعصابم خیلی داغونه نمیفهمم این همه سردرگمی رو .

یعنی من فقط برم سر خونه و زندگیم با خیلی ها قطع ارتباط میکنم قطع ارتباط هاااااااا .

حالا اسمشو میخواید بذارید بچه بازی یا هرچی . من کسیو نتونم تحمل کنم کلا کات میکنم که هم پوستم خوب بمونه هم اعصابم راحت .

کلا دور فک و فامیلای ننمو خط میکشم ! ادم انقدر فضول ؟! سرت تو کون خودت باشه عزیزم ! والا رو بهش بدی تا رنگ شورت هشتو میخواد بدونه . 

عصبانی میشم از خیلی چیزا ولی خودمو کنترل میکنم و خیلی خوب ج میدم ولی چند روزه میخوام برینم به همه .

یکی نیس بگه تو گوز کدوم کونی اخه ؟! ادم شدی واسه من ؟

البته اینم که پریودم بی ربط نیست به بی اعصابیم .

دلم میخواد بخوابم ، به لطف اقای هشت امشب رو باید تنها بخوابیم هر دو :/ 

چطوری توی دعواهاتون انقدر مودب و خانمید ؟ من کم مونده بود لگد بزنم از دیه ش ترسیدم .

عن عاقا :/ 

امروز رفتم خرید خواهرشوهرمو دیدم اون منو ندید البته ، بعد توی یه مسیر دیگه این بار اون منو دید من ندیدمش دوستم گفت عه خواهرشوهرت برگشت سلام کنه بهت دید رفتی بیخیال شد .

خدایی خیلی دختر خوبیه . انقدر نازه :) اصلا نمیشه دوسش نداشت :) عزیزم :* کاش یکم داداشت مثه تو بود :) 


نظرات 3 + ارسال نظر
صحرا 1396/11/03 ساعت 03:41

وای چقدر خندیدم به بی اعصابیات. عاشق خلاقیتت تو بد و بیراه دادن گفتنم

خخخخ
خیلی خوب از خواهر شوهر تعریف کردی

Trane fn 1396/11/04 ساعت 02:52

بدترین اخلاق من تو عصبانیت اینه که موقع دعوا زبونم اره میشه فقط طرف میبره یعنی مورد داشتیم بعد اشتی طرف گفته مثل لودر از روم رد شدی اون شب حامد هم عصبانی میشدم بهم میگفت تانکت روشن نکن خیلی اخلاق بدیه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد