هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

Mother

چرا این جنیفر لارنس دوس داره به همه چی جو بده ؟! شما یه نقش بهش بده انقدر با اب و تاب زیادی بازیش میکنه دوس داری بری توی فیلم بهش بگی چه خبرته ؟ آروم باش ، آروم باش چیزی  نشده که (با لحن داوود زززز) 

همچین شلوغش کرده انگار چی شده :/ 

والا من با دیدن این فیلم بیشتر احساس کردم دارم Rusty lake بازی میکنم .

که البته بلا نسبت Rusty lake ! چی بود اخه ! چه حرفی برای گقتن داشت ؟ اصن چی شد ؟! فک کنم منظورش این بود به مرد دیوث اعتماد نکنید . خیلی تخیلی بود .

مرتیکه دیوث تخم نداشت دو نفرو از خونه بندازه بیرون . 

اصلا خوشم نیومد . فقط حالت تهوع گرفتم .


*فیلم بدی نبود ، سلیقه ی من نبود .

نظرات 2 + ارسال نظر
پریسا 1396/10/16 ساعت 08:12

سلام چطور مطوری
چه خبر؟

زهرا 1396/10/16 ساعت 14:23

سلام
به این جنبه ظاهریش نگاه نکن. برو نقد فیلم رو بخون فیلم چندین لایه داره یکی از روترین لایه هاش این هست که خاویر باردن نقش خدا رو داره، و زنش نقش زمین رو داره و اون دو نفر که وارد خونه شدن آدم و حوا هستن و بچه هاشون هابیل و قابیل و ......
از این جنبه بهش نگاه کن
من که خیلی از فیلم و عمقی که داشت خوشم اومد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد