هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

طبل شادانه

چقدر این قرار های دوستانه خوبه :) کلی لبخند میاره روی لب آدم :) کلی آدم خوشحال میشه :) 

اونم با چند تا از دوست های باحالت :)

خیلی هاشون برای عروسی هیچکسو از دوستان دعوت نکردن :/

ولی من حتما دعوت میکنم ^_^ البته دو سه تا دوست نزدیک دارم همونا رو دعوت میکنم ^_^

مثلا نادیا و فائزه و دو تا از دوست های دیگم ^_^ 

چقدر خوشحالم و ذوق میکنم به عروسیم فکر میکنم :) دوست دارم همه چی به بهترین نحو ممکن پیش بره ان شاء الله :)

هشت بیشتر میترسه :))))) میگه میترسم عوض شی :)) 

هرچقدر میگم نه من همینم که هستم ، میگه نه دوستام میگن بعد از ازدواج اخلاقشون فرق میکنه .

خیلی دوست داریم یه ماشین خوشگلتر بخریم ولی خب نمیدونم هشت میتونه یا نه ، ولی خب اگر جور بشه برای عروسی خیلی خوشگلتر میشه .

وای خدایا تو رو خدا همه چی اونطور که میخوام و حتی بهتر و عالی تر پیش بره :)

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد