هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

سوختگی درجه سه

عامو رفتم یه کرم خریدم صد و نود تومن . حالا میگی صد و نود تومن پول مارکشه و اوکیه و چیزی نیست که شلوغش کردی اوکی.

ولی سوزش اصلی من به دلیل پولش نیست ، به دلیل حجمشه !

آخه سی میل ؟! سی تااااااا ؟! به یه ماه میرسه ؟! نه میرسه ؟! عاقو ما رفتیم یه کرم دیگه بخریم اینو به ما انداختن .

گذاشتمش روی میز هر یه ربع یه بار بهش نگاه کنم بدونم غم و اندوه بقیه چیزا پیش این هیچهههه هیییییچ .

حالا این هیچی ، میگیم مارک معروفه کرم پودره کاورش عالیه چند ساعتی می مونه نو پرابلم .

چرا چند تا چیز دیگه که نیاز نداشتم بهم انداختن ؟! نزدیک  سیصد تومن من خرج کردم ، باورتون نمیشه اندازه ی یه عروس لوازم ارایش دارم اصلا احتیاجی نبود این چیزا رو بخرم . فقط کرمم تموم شده بود ، دیگه رژ لب و مداد چشم و ... خودم داشتم :( 

خدایا قول میدم دیگه نرم :( به جز برای خرید کرمم که به یه ماه نکشیده باز تموم میشه .

اااااخ ااااااخ ااااااخ ! چقدر سوختم ! حالا میمیردی مارک نمیخریدی همون کرم خودتو میخریدی ؟! 

واااای جای تاولام :((


*سوزشم بیشترررر شد از وقتی پریسا گفته پنجاه تومن ارزونتر از من خریدددهههههههه :((

من دیگه هیچوقت اون ادم سابق نمیشم

نظرات 8 + ارسال نظر
پریسا 1396/09/22 ساعت 13:12

درکت میکنم چون منم اون ماه کرم مارک (مَک) رو خریدم 150 تومن پنککش هم 150 یعنی 300 دادم چس مثقال خریدم.
اما خدایی میارزه.
این دفعه مارک من رو بخر اندازه یه نخود میزنی روی فرچه بعد از صبح تا شب موندگاری داره.

پریسا 1396/09/22 ساعت 15:03 http://roga2.blog.ir

ه چه گرون خریدی میگفتی از اینجا میخریدم برات میفرستادم.
حرص نخور کارش رو ببینی مشتریش میشی منم چندروز اول اینطوری بودم.

تیلوتیلو 1396/09/22 ساعت 15:20

خخخخ
حالا عوضش یهو از فردا ماه شب چهارده میشی
ماه بودیا
اما شب چهارده را دیگه با این کرم میشی

پریسا 1396/09/22 ساعت 17:05 http://parisabz.blogsky.com

عاشقتم به خدا. چند وقته از تو فهرست آخرین مطالب بلاگ اسکای میام وبلاگت و واقعا حال میکنم با تمام پستهات. همیشه موفق باشی با دلی شاد و لبی خندون.

تیلوتیلو 1396/09/22 ساعت 17:23

چه ستادی داریم ما

Trane fn 1396/09/22 ساعت 18:26

وای که چقدر بده این حس منم یه بار همین بلا سرم اومد البته از کیفیت محصول راضی بودم ولی خب یهو اون قدر خرید غیر واجب خیلی فشار مالی اورد

نبکا 1396/09/23 ساعت 08:28

جمله ی اخر خیلی سوز داره
فقط اینکه گرونتر داده خیلی بده
وگرنه خرید کرم و لوازم ارایشی خیلی خووووبه
مبارک باشه

نُه 1396/09/23 ساعت 10:59

حالا اگه تبلیغ نمیشه به ما هم بگو چه مارکی خریدی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد