هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

بدخلقی

امروز انقدر فاز بد دادم و بد بودم که دیگه خودمم خسته شدم .

فردا باید در یه همایش شرکت کنم چند تا از بچه ها کنفرانس دارن امیدوارم موفق باشن .

مثل بچه ها که بی قراری میکنن و هر کاری میکنی اروم نمیشن شدم ! انقدر با هشت بد خلقی و بی قراری کردم که خدا میدونه .

اصلا حوصلشو ندارم .

مربوط به پست قبل :

میشه واسه من حدس نزنید چه اتفاقی افتاده ؟! واقعا به نظرتون نرسید اگه میخواستم خودم میگفتم که اومدید واسه من حدس میزنید ؟! مشکلات ما شده مایه ی بازی و سرگرمی شما ؟! انقدر بیکارید ؟! واقعا نمیدونم به بعضیاتون چی باید گفت ! آدم انقدر بی فکر و دچار تیرگی شعور مگه داریم !! چطوری دور و اطرافیانتون تحملتون میکنن خدا میدونه !! 

والا بچه ها حق دارن وباشونو میبندن و ما رو از بودنشون محروم میکنن ، از دست چرت و پرت ها و قضاوتای شماست .

نظرات 3 + ارسال نظر
mahee 1396/09/21 ساعت 20:37

تازه اول قضاوت ها و حدساس. همین‌کارارو با منم کردن که بعد از ۷ سال وب نویسی بستم! چقد خوبه که کامنتارو تایید نمیکنی. پوست کلفت باش و اهمیت نده لطفا.
از خدا میخوام حالت زودتر خوب بشه و دلت آروم.

نه 1396/09/21 ساعت 22:31

هفت عزیز کودک دوساله هر ۲۴ ساعت آزیترومایسین ۱۰۰ رو چند سی سی باید بخوره ۵ سی سی یا ۲.۵ .میشه لطفا جواب بدی ممنون میشم

تیلوتیلو 1396/09/22 ساعت 09:22


خب فضولیم ایذر که نداریم
فضولیم دست خودمون که نیست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد