هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

پرسش و پاسخ

س: چرا هشتاد و پنج حرمت داره ؟! 

ج: برو برادر من ، برو خودتو نزن به اون راه ! برو تو همونی هستی که حاشیه ی کتاب تنظیم خانواده مطالب جدید هم اضافه میکنی.

*

س: شوهر کردی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ج: آره ! 

*

س: شوهرت رییس بانک نیس؟! 

ج: نه داداچ

س: سی و هشت سالش نیس ؟

ج: نه داداچ

س:پرده های خونش صورتیه تختش فندقیه؟

ج: عه آره خودشه !

س:میدونم خودشه خود خود خودشه نه ؟! خوب بلده خر کنه ؛ اره؟

ج:یکی این آبجیمونو از برق بکشه :|||

*

س:شما و شوهرت زودرنجید به نظرم ، بچه این نه ؟!

ج: من خیلی لوسم اون خیلی منطقی

*

س: چه سوتی ای دادی؟

ج: سر بازی‌فوتبال نمیدونم کی و کی بود فک کنم الکلاسیکو بود کنار مادرشوهرم نشسته بودم ، گل زدیم از ذوقم دو تا مشت محکم کوبیدم پشت کمرش :)) 

دیگه هیچوقت اون آدم سابق نشد...

*

س: مُردادیه ؟

ج: :|||| خواهر من ، آبجی جان ، به پیر به پیغمبر این اونی که تو فکر میکنی نیست .

*

س: چقدر این پستتون خوب بود ، نمیشه سی و سه ساله باشه ؟

ج: چرا نشه :)

*

س: ببخشید منظورتون از گول خوردن چیه ؟

ج: کارای خاک بر سری و عاشقانه دخترم .

*

س: کی نامزد کردیییییییییییییییی ؟

ج: جووووووووووون :))

*

س: چرا به هشتاد و پنج علاقمندی انقدر ؟

ج: همه چی از یه نگاه شروع شد...

من بهش علاقمند نشدم ، یه روز اومد و دل منو با خودش برد اون دور دورا... .

*

س: اگه تخت فنری نباشه از لذت عشق محرومن ؟

ج: خیر ، ولی صدای فنر های تخت سمفونی زیبایی برای عشقه :))

*

س: مگه سه سالته همش داری رابطه به گ*ا میدی ؟ نکن دیگه

ج: چشم :|

*

س: همسرتون پزشکن ؟

ج: نه تایید میکنم و نه تکذیب ، به این دلیل که اجازه بدید هرچیزی رو که دوست دارم بگم تا دچار خودسانسوری نشم .

من به عنوان یه دختر بیست و خرده ای ساله اینجا مینویسم نه با عنوان شغلی که دارم .

*

س: اشکال نداره یه سینگل اینجا رو بخونه و بگه کوقتتون بشه ؟

ج: خیر ایرادی ندارد :)) ایشالا قسمت شما :*

*

س: چرا کامنت ها رو تایید نمیکنی ؟

ج: همینجوری .

*

س: کامنت ها تایید نمیشن ؟

ج: نع 

*

س: چرا ایموجی حالت تهوع ندارید ؟

ج: ریِلی ؟! :/

*

س: تو و خجالت ؟! 

ج: نگووووووو خجل گشتم :))

*

س: گوه خوردی سانسور میکنی من واسه فضای زنونه وبت میام اینجا 

ج: بیا برادر این صابون گلنارو بگیر برو توی حمام با خودت خلوت کن ملعون :/ 

*

دکتر آرمان : یعنی پر انرژی تر از شما ؟! بعیده .

ج: دکتر آرمان :( بذار اشکمو پاک کنم :( کاش میشد قربان صدقه ی شما رفت که انقدر ماهید :( حیف که اسلام دست و پای منو  بسته :( دکتر :( کجایی :( 

*

س: هشت خسیسه ؟

ج: گوه خورده :))

نه عامو ، اون موقع میخواست لجمو دربیاره برم منت کشیش بهش التماس کنم پول بده (قهر بودیم اون موقع)

*

س: هشتاد و پنج چه جذابیتی برای تو داره ؟!

ج: یعنی چی چه جذابیتی برای تو داره ؟! این چه سوالیه ؟! تا کی  میخواید حقوق زن رو پایمال کنید ؟ اینم میخواید تفکیک جنسیتی کنید ؟! نه بگووووو نهههههه بگوووووووو میخوای تفکیک جنسیتی کنی ! زیبایی زیباییه دیگه همه دوس دارن .

*

س: بکارت با آب هم پاره میشه ؟!

ج: توضیح دادم .

عامو نری کارای چیز دار با دوس پسرت بکنی بعدا بگی با آب پاره شد ! اینا همه قابل تشخیصه .

*

س: اگه شوهرت بگه من قبلا با این دخترا بودم همه غلطی هم کردم میخوای چیکار کنی ؟

ج: میگم تو گوه خوردی :/ همین دیگه :/ کار دیگه ای از دستم برنمیاد :)) ناموسن زورم بهش نمیرسه :))

*

س: خود چس کنیتو از برق کشیدی ؟ 

ج: برو عامو مال ما سوخته :)) مال خودتو از برق بکش.

*

س: هشتاد و پنجی خودتم ؟ 

ج: ناموسن چه سوالاییه ؟! :||||| 

*

س: خوش به حالت چقدر شوهرت خوبه :(

ج: یکی شوهر من خوبه ، یکی ننه ی دالتون ها :))

*

س: چرا انقدر دوستت اسکله ؟!

ج: ماهم توش موندیم !

*

س: هشت برای گول زدن چیکار میکنه؟

ج: عامو بیخیااااااااال :)) 

*

س: اسمش غضنفره ؟ جعفر ؟ اصغر ؟ ...(حدس اسم هشت)

ج: نع :))


اینم از سوالاتی که دوس داشتم جوابش رو بدم :)


پ.ن:


دلم برای چند نفر خیلی تنگ شد که دیگه نیستن ، یکی فرشته بود ، یکی ماهی بود (که به شخصه مدیونشم) ، ناک بود ، فرفری بود ، دکتر آرمان عزیزم بود .

هرجایی که هستید براتون آرزی خوشبختی و خنده های از ته دل دارم .

*مرسی ماهی جااااااان مااااااااچ :* خیلی خوشحالم کردی :*

نظرات 6 + ارسال نظر
mahee 1396/09/20 ساعت 19:17

هفت!
خدا نکنه مدیون بنده خدا باشی دخترجان.من روزی چندبار میام وبت و میخونمت.از همه کسایی که میخوندمشون فقط چند نفر موندن که یکیشون تویی.
ممنون از معرفتت که هنوز یادم هستی.درهای خوشبختی همیشه به رووت باز باشن انشالا.

نُه 1396/09/20 ساعت 23:05

خخخخ سوالای من کو بیخیال ما دیگه عادت کردیم خودتو عشقه
بای بای من برم پی کارم خودچس کنیم گل کرد

نبکا 1396/09/20 ساعت 23:11

وای عالی بود این سوال جوابا.
چقدر خندیدم
ممنون!

تیلوتیلو 1396/09/21 ساعت 09:33

س: ماهی تو رو خوشحال کرد در حالی که اصلا به ما محل نمیزاره؟
ج: بله ماهی همچین ماهیه....


س: حالا اخرش ما قضیه 85 را نفهمیدیم
ج: :))))))))))))
ملت چقدر گیرن

س: چرا من تو رو انقدر دوست دارم
ندیده
نشناخته
ج: والا ما هم توش موندیم

تیلوتیلو 1396/09/21 ساعت 11:35

چقدر شیطون و بلا و دوست داشتنی هستی
ماهی
حیف که شلوغم و وقت ندارم سر فرصت یه عالمه باهات حرف بزنم

پریسا 1396/09/21 ساعت 12:25 http://roga2.blog.ir

هستم هفت جانم اتفاقا روزی چندبارم میام وبت اما اینقده شلوغم و تازه مرض سکوتم گرفتم.
دار خود س پنداری مفرط هم شدم جدیدا دوباره برای همه چس کلاسم میزارم.
توام نیستی تازه بهمم کم سر میزنی هی من نیستم کامنت واسم نمیزاری گفتم شاید دوست نداری منو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد