هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

زلف پریشان یار

در نود درصد مواقع که هشت اصرار داره پیشش بمونم به جز مورد اول که خوردن چیزای گرم و تنده , موهای منه ! 

موهای خودش صاف و لخت , موهای من بلند و موج دار و خوش حالت .

گاهی اوقات جوری بو میکنه موهامو , دلم میخواد بخورمشون :/ 

خلاصه دیوانه میشه اگر خیلی کوتاهشون کنم , حتی یه بار به سرم زده بود اینکارو بکنم و بهش گفتم که قصدشو دارم گفت نمیدونم اگر اینکارو بکنی بازم میتونم دوستت داشته باشم یا نه .

نظرات 2 + ارسال نظر
Mohamad 1396/09/19 ساعت 14:35 http://alamtu94.blogfa.com

سلام
شما کلا کامنتها رو تایید نمیکنید ؟
وبلاگ خودتونه ولی نظرات همه خونده بشه جذاب تر میشه

Trane fn 1396/09/19 ساعت 23:14

منم دلم برای موهاتون رفت چه برسه جناب هشت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد