هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

اکتی پور

پوستم خیلی خوب بود ، یه بار به این رزیدنتای چیز گفتم که میخوام پوستم خیلی بهتر بشه . نمیدونم چرا همچین چیزی گفتم.

چند تا جوش زیر پوستی داشتم خواستم درست شه .

عاقو یکی نبود بگه برو به یه ادم حسابی بگو نه به این .

خلاصه بهم چند تا کرم رو معرفی کرد که لایه بردار بودن و خنگ توقع داشت انقدر من لایه بردار بزنم تا جوش ها رو بشوره ببره :)) 

حالا وقتشه یه کرم مثل اکتی پور بزنم فقط نمیدونم کدوم یکی از محصولاتشونه که باید بزنم :( 

کرم دیگه ای میشناسید معرفی کنید .


نظرات 4 + ارسال نظر
Trane fn 1396/09/12 ساعت 19:27 http://serialmylife.blog.ir

من جدیدا خیلی تعریف اکتی پور شنیدم پوستم هم جای جوش داره هم خود جوش وضعیت افتضاحه کرم خاصی هم نمیشناسم

آواره 1396/09/12 ساعت 22:34 http://avare.blog.ir

اکتی پور مناسب پوستای چربه. تنظیم چربی پوست و یه کاور ملایم داره. نظراتو تایید نمیکنی؟

نل 1396/09/12 ساعت 22:42

من کارم مشاور پوست و مو هست عزیزم.اینهایی که میگم طبق مطالعه و اموزش و کلاس و تجربه و... بدست اوردم.

کلا برای یک پروسه درمانی پوستی سه پایه اساسی مهمه:شوینده(بدرستی منافذ پوست باز کنه و تمیز کنه و بشوره)ترمیم کننده(اصلاح و تنظیم کننده لایه های پوستی) و محافظت کننده(برای اینکه پوست کاملا خوب و درست بشه و جلوگیری از افزایش مشکل پوستی)

حالا با توجه به اینکه پوستت چطوری هست؟خشکه؟چربه؟حساسه؟مشکلش چیه؟چه توقعی داری ؟
متفاوت میشه تجویز.

من خودم با شرکت پنبه ریز کار میکنم و محصولاتش فووووووووووووووق العاده است.جدای از اینکه من پنبه ریز دارم کار میکنم.میتونی خیلی راحت یک محصولشو مشخصاتشو از سایت اینترنتی برداری و بری بپرسی .
کاملا محصولاتش ارگانیکه و قیمتش مناسبه(چون بصورت مستقیم دست مشتری میرسه) از همه مهمتر اصله!(محصولات تخصصیمون از شرکت "بلیتا"یک شرکت ایتالیایی هست که دوبار برترین برند اروپا شناخته شده و امسال جایزه بهترین بسته بندی توی روسیه گرفت-اینها مستقیما از ایتالیا-بلاروس دست ما میرسه و انحصاری فقط دست شرکت ماست)
تو الان مشکلت جوشه..
اول از همه باید شوینده ای استفاده کنی منافذت باز بشه
بعد یک ترمیم کننده بزنی تا جوشهات بیاد بیرون و از بین ببره
بعد محافظت کننده مثل ضدافتاب و سرمها


ما محصول فوق العاده تخصصی داریم که جوش و لک کاملا از بین میبره...میتونی سایت پنبه ریز-لاین پوست نگاه بکنی...
چون من نمیتونم پوستت چطوری هست..ایا قرمزی داری؟نداری؟چربه؟خشکه و...
نمیتونم درست راهنماییت کنم.
ولی اگه خاستی هم میتونی به من بگی و راهنماییت کنم.هم میتونی کسی که توی پنبه ریز کار میکنه از دوستهات ازش بخای راهنماییت کنه.
من میتونم خودمم مشاوره بدم اگه خاستی تلفنی یا همینطوری کامنتی..
ضمن اینکه توی پنبه ریز مشاوره و ...رایگان هست.
از سمتی بابت لطفت من خیلی هم خوشحال میشم بتونم کمکی کنم.

آواره 1396/09/12 ساعت 22:57 http://avare.blog.ir

اکتی پور یکی از محصولات نوروا هست. یعنی مارک اصلی نورواست و اکتی پور یک نوع از کرمهاشه که من چند ساله به عنوان کرم پودر که خاصیت درمانی و کنترل چربی داره ازش استفاده میکنم. فک میکنم به کم کردن لک و جوش هم کمک میکنه. یه سرچ بزنید مشخصاتش میاد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد