هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

هشت بی شووووور

عامو خیلی بی شورید :)) (مخاطبای خاص)  چرا من هر وقت میگم دلم برای هشت تنگ شده ربطش میدید به شب جمعه :)) 

بی شوووووورا شما هام راه افتادیدا :)) کصافتا :))

حالا جدی اینکه من هرچه به شب جمعه نزدیک تر میشیم دلتنگیم برای هشت بیشتر میشه هیچ ربطی به اون چیزایی که شما فکر میکنید نداره منحرفای بی شوووووور :))

چون هی روزا میگذرن و هشتو نمیبینم دلم بیشتر میتنگوله .




* زنگ زدم به هشت میگم وای اینجا هم زنبور داره .

میگه بدو بشین روشون نسلشون منقرض شه :))) 

یاد گرفته هر وقت میگم وای زنبور میگه بدووو بشین روش :))

(یه بار اومدم بشینم روی صندلی ، یه دفعه جیغم رفت هوا و یک زنبور ویز ویز کنان و ناله کنان با بال های اویزون و یه حالت له شدگی خاصی افتاد روی زمین :)) من متوجه شدم نشستم روی زنبوره :)) حالا هشت با اشاره به این موضوع هر وقت زنبور میبینه میگه بدو بشین روش :)) )

اگه یادتون باشه یه بار داشتم راه میرفتم و پام رفت روی زنبور :))))) چرا این زنبورا انقدر این وسطن ؟! 

نظرات 8 + ارسال نظر
Baran 1396/09/08 ساعت 22:19

جناب سعید موفرفری خونده؛شب جمعه همهه بود تو دل من ول وله بود..دعوا سر..حورو پری بود...دعوا سر حورو پری بود..
یاد پری و حوریا...
دل و می بره...
اون خاله رو که می بینی..خاله پریه ..خاله پریِ بی پدره...دهنه مارو هفت روزی سرویس میکنه....
یاد پری و حوریا...
+خیلی ببخشید و عذرمی خوام و عاشق تونم

پریسا 1396/09/08 ساعت 22:50 http://roga2.blog.ir

خانم بی معرفت دست داغونه شوهر ندیده شب جمعه یی خوبی؟
خبری ازت نیست؟
دل درد و کمی هم استفراغ در یکی از کودکان از علائم کدام بیماریست؟
خوراکی هایی گه از صبح خورده ظاهرا: نان و پنیر و چای و ارده البته روی هم سه لقمه کوچیک، دو ساعت بعد شیر و شیرین عسل ظاهرا پاستیلم خورده، ناهار عمه جانش بهش آش داده بعد خوابیده بیدار شده بهش پفکم داده (عاقبت بچه یی که مادر بالاسرش نباشه) از ساعت ۶ تا الانم هیچی نخورده.

پریسا 1396/09/08 ساعت 23:21 http://roga2.blog.ir

اره بچه م.تب نداره. دوبار استفراغ داشته البته دومی کمتر بود. هله هوله اصلا مامانم بهشون هله هوله نمیده اون پاستیلم توی مدرسه خورده.
دستت بهتره؟

پریسا 1396/09/08 ساعت 23:43 http://roga2.blog.ir

الان خوابید بدنش خنکه و نفس کشیدنش عادیه.
همه رو دارم بهش میدم. فقط پری معده نیست دیگه چون با استفراغ معده ش خالی شده. میل به غذا نداشت منم اجبارش نکردم.
چه خوبه که هستی و آنلاینی.
مرسی عزیزم.
با سوالاتم خسته ت کردم. جبران کنم بانو.
(مودب شدم دوست داری؟)

پریسا 1396/09/08 ساعت 23:57 http://roga2.blog.ir

مرسی دکی جون به توصیه هات عمل میکنم.
اوه اخه الان پریسا دوستت نبودم که همون پریسا معروف فامیل بودم. مودب باکلاس شیک و اتوکشیده.
برمیگردیم به تنظیمات کارخانه.
خب شب جمعه فرداشب از امشب رفتی پیشواز؟
زنبور ایهام داره بشین روشم اوه اوه اوه دیگه تهشه

بلندتر بگو اون مرگ بر آمریکا رو!

پریسا 1396/09/09 ساعت 00:20 http://roga2.blog.ir

من چقدر افکارم به این دوستت نزدیکه خب راست میگه هرشب میدی و عشق و حال بعد بهش حرف نمیرنی؟
مثلا میخواید اسم اونجارو بیارید چی میگ میگی محمد جان آلت تناسلیت حجیم است؟
خب دهنت سرویس با این ادبت پیش شوهرت

پریسا 1396/09/09 ساعت 09:13 http://roga2.blog.ir

اوه اوه اهل عملی پس خلافت سنگین تره.
مودبی جلوش؟ بعد میخوای لخت شی میگی محمدجان چشماتو ببند یا صورتت رو بگردون تا من برای عمل نزدیکی آماده بشم‌
تا صبح دخترم تب داشت و در تلاطم بود سردردم داره سرفه م میکنه آوردمش دکتر.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد