هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

وان دقیقه

دل من تنگ کسی ست که به دلتنگی من میخندد :/

وقت هایی که به کسی فکر میکنم اون اصلا به من فکر نمیکنه و برعکس .

این قضیه بار ها بهم ثابت شده .

خیلی وقت ها باعث دلخوشی خیلی ها بودم : بابام ، مادربزرگم ، مامانجونم ، خالم ، دوستام ، ... .

اما ازشون دریغ کردم یا برام مهم نبود . فکر نمیکردم اونقدرا هم مهم باشه درک نمیکردم .

بعد ها خیلیا شدن دلخوشیم ، خیلیا . اما ازم دریغ کردن .

چرا متوجه این دلخوشی های کوچیک نمیشیم . لبخند ، هدیه ، دوست داشتن ، احترام گذاشتن ، گوش دادن به حرفاشون ، لج نکردن ، ... .

چقدر دلم برای صدای بعضیاشون تنگ شده ، برای پنج دقیقه صحبت کردن باهاشون .

نظرات 2 + ارسال نظر
پریسا 1396/08/28 ساعت 21:02 http://roga2.blog.ir

جریان چیه؟
دلت واسه صدای من تنگ نشده؟ به من فکر نکردی؟

تیلوتیلو 1396/08/29 ساعت 09:55

آخیش
راست میگی به خدا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد