هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

ننش

داره پروژه ی گول خوردن منو از الان کلید میزنه که پنجشنبه و جمعه پیشش باشم ، نمیدونم این ننه بابا نداره بیان جمعش کنن :/ 

ینی ننه بابای این از من گشاد تر و دل گنده ترن :/ 

باباش به خاطر آب و هوا رفته لاهیجان ننشم برده .

حالا قبلنا چند روز بودن دوباره میرفتن ولی از وقتی ما نامزد شدیم به این پسر نگفتن خرت به چند ؟! پاشدن رفتن نیومدن دیگه .

غذا و اینا هم که اگه من تنها باشم بهش میگم بیاد خونمون براش یه چیزی درست میکنم اگر بیمارستان باشم زنگ میزنم وقت رست و آنتراکم رو بریم یه چیزی بخوریم ، ولی خیلی سختشه وقتی خانوادم هستن بیاد خونمون کنار ما غذا بخوره ، به زور دو هفته یه بار مامانم زنگ بزنه دعوتش کنه و اونم اگه خونه باشم .

بقیه ی وقتا محل کارش تنهایی یا با همکاراش غذا میخوره .

اصن خیلی تنها شده منم به هیچ عنوان نه وقتشو دارم نه میخوام که هر لحظه پیشش باشم ولی خیلی دلم براش میسوزه .

میگه پنجشنبه ^^

میگم خب ؟! 

میگه بیا پیشم پنجشنبه ، شنبه برو :))

میگم حالا مثلا نه که پنجشنبه و غیر پنجشنبه برای تو خیلییییی فرق داره ! 

میگه دیوث شب جمعه کشوریه بفهم :)) 

میگم یه جوری گفتی احساس کردم کل کشور زنگ میزنید به هم میگید یک دو سه :)) 

نظرات 3 + ارسال نظر
پریسا 1396/08/10 ساعت 14:42

هییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
کی نامزد کردی؟ من چندوقته نیومدم اینجا چندوقت وبلاگ نمیام تو نامزد کردی؟
کیه کی چکاره س
میشناختیش؟ همون پسره س؟
وااااااااااااااااااااااااااااااااااای چقدر علامت سوال دارم
ای جانم عزیزم مبارکت باشه خوشبخت باشید شیرینی من یادت نره

تیلوتیلو 1396/08/10 ساعت 17:50


چقدر خوبه ... تا حالا به کشوری بودن پنجشنبه ها فکر نکرده بودما

mahee 1396/08/11 ساعت 00:15

هاهاهاها...شب جمعه کشوری!! خیلی خوب بود
مبارک باشه.‌نمیدونستم نامزد داری. خوشبخت بشین کنار هم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد