هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

مود

من همون ادم بی شعور و بی شخصیت و بی تربیتی که بودم هستم منتها الان روی مود عاشقانه م و غرق رویام و فرصت نمیشه فحش بدم ، از طرفی با کسی نامزد کردم که خیلی مبادی آداب و مودبه و منم نمیخوام یهویی بهش نشون بدم ذات اصلیمو که سر به بیابون بذاره :)) 

البته آشفتگی اوضاع زندگیم و اختلافات خانوادگی و درگیری های اون موقع هم تاثیر بسزایی داشت روی نوشتنم و اعصابم از همه جا خورد بود . چیزی تغییر نکرده ها هنوزم اختلافات هست فقط من فعلا این معقوله عشق و عاشقی برام تازگی داره یه ماه دیگه که بیات شد برمیگردم به همون تارزانی که بودم :)) 

امیدوارم هممون خوشحال و شاد باشیم و مشکلاتمون زودتر تموم شن.



پ.ن:

هنوز خودچس کنیشو از برق نکشیده  :| 

بکش اونو از برق حضرت عباسی .

داغ میکنه میسوزه ها !

شمایی که مارو تحویل نمیگیری ، آنقَدَر ما را تحویل نگیر تا تحویله دانتان پاره شود . (برگرفته از کلیپ به سخره گرفتن مموتی)


نظرات 3 + ارسال نظر
مینا 1396/08/08 ساعت 16:35

این آدمی که تو توصیفش میکنی همونه، اسمش با ب شروع میشه، خیالت راحت اون مبادی آداب نیست داره حفظ ظاهر میکنه انگل، ی مدت که بگذره تازه میفهمی که ای دل غافل این که از من هفت پا اونورتر گذاشته.. .. تازه منی که اون اصطلاحات قشنگو که میگفت به عمرم نشنیده بودم طوری تحت تاثیرش قرار گرفتم که الانم نمیتونم ترک کنم

music27 1396/08/08 ساعت 19:36 http://music27.blogsky.com/

تیلوتیلو 1396/08/09 ساعت 09:30

من برات آرزو میکنم که عاشقانه هات همیشه تازه و نو بمونه
اینقدر عاشقی سرزمین بی انتهایی هست که میتونه هرگز تکراری نشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد