هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

فرهنگ سازی

از اونجایی که من همه چی رو عادت دارم به تخمدان چپم بگیرم برام زیاد مهم نیس کی چی میگه ولی اطرافیانم زیاد میگن فلانی اینو گفت .

خب به تخمت که گفت ! مثلا مگه حرف بقیه مهمه ؟! من یه دوستی دارم که این بزرگوار نمونه بارز به تخم چپمه ! هرچیییییی بگی اصلا اهمیت نمیده انگار نشنیده  .

براش مهم نیست اصلا ! عاشقشما .

شاید واقعا ما خود بزرگ بین و زیادی لوس شدیم تا یه نفر یه چیزی میگه بهمون برمیخوره ! 

من خیلی مواظب حرفام و زبونم هستم که کسی رو نرنجونم فقط به این دلیل که میدونم خدایی هست و روز حسابی .

این اعتقادمم مدیون مریضم هستم که اقایی چهل و پنج ساله بود.

در هر صورت شما چه آتئیست باشی چه گاو پرست چه خدا پرست این جزو اخلاق انسانی به حساب میاد که رنجوندن لفظی هم نوع خودت درست نیست .

نظرات 2 + ارسال نظر

سلام .
حقیقتش یکم سردرگمی و تناقض تو اعتقادادت دیدم .
شما که حرف مردم رو به تخمدان میگیری باید بتونی اون دنیا و آخرت رو هم به تخمدان حواله بدی.
زیاد از بحث تخم تو پستت استفاده کردی ، ایرادی نداره ، بالاخره این هفت دقیقه رو برای خودت آفریدی
ولی ایراد کار اینجاست که در عمل اصلا اهل استفاده واقعی از ناحیه ی تخم نیستی .
چون به نظر بیشتر از استفاده از کلمه و ژست به تخمم خوشت میاد تا معنی واقعیش.
مثله کسایی که از ژست سیگار کشیدن خوششون نیاد ولی عملا سیگاری نیستن .
چون یا از پدرشون میترسن یا از عوارض جسمانیش.
به نظرم زیاد با چیزی که بهش اعتقاد قلبی نداری بازی نکن

والا من هنوز با ۳۷ سال سن کل فامیلمون منو به اسم کوچیک صدا میکنن.
اصلا انگار نه انگار که من دکترم.
ما بین دوستان و همکارامون هر کس رو که یکم خنگ باشه یا کارش رو درست انجام نده استاد خطاب میکنیم.
این استادی که من به خودم میگم همون استاد هست .
شاید شما هم ازش استفاده میکنید.
قالب وبلاگ منو یکی از کسایی وبلاگم رو میخونه انتخاب کرد و من به احترا نظرش عوض کردم قالب وبلاگم رو.
در مورد هذیان بزرگ منشی که گفتی خودم تو اخرین پستم دقیقا به اون اشاره کردم ، این یه شیوه ی نگارشه که من برای خودم انتخاب کردم.
در حالیکه همه ی خواننده های من میدونن من ادم ساده ایی هستم.
حالا که پزشک هستی راحتر باهات حرف میزنم.
کسی که همه چیز به تخمش هست ادم قابل ستایشی نیست که شما تو مطلبت از دوستت که این اخلاق رو داره ستایش کردی.
پس به نظر میرسه فقط خواستی یه جوری از واژه ی تخم استفاده کرده باشی
کسی که گناهان دیگران رو نادیده میگیره ا دم بزرگوار و بخشنده ایی خطاب میشه
قطعا این یه صفت خوبیه ،
در مورد این ادم نمیگن همه چیز رو به تخمش میگیره.
میگن ادم بزرگواریه.
خلاصه قشنگ تابلو بود که از واژهی تخم بیش از اندازه استفاده کرده بودی .
تخم آرایی کرده بودی.
این نظر من بود
چون نظرات رو باز گذاشته بودی نظر دادم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد