هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

غم انگیز

امروز برگشت گفت من که زنم حامله بود همش خواب بود ، زنگ زدم به مامانش بیا دخترتو جمع کن ! اگه بلایی سر بچه ی من بیاد که من پدر دخترتو درمیارم اگرم خودش چیزیش بشه که پای خودشه !! 

تعجب کردم آدم با این همه تحصیلات ، به این با خدایی ، به این با شخصیتی چطور میتونه اینطوری بگه ؟!

تازه روان هم خونده و تاکید داره حمایت های روحی روانی زن رو کمتر در معرض افسردگی پس از زایمان قرار میده .

میپرسم خانومت ناراحت نشد ؟! گفت خب بشه آسمون به زمین میاد ؟! اتفاق خاصی میفته ؟ 

نه...اتفاق خاصی نمیفته فقط زنت میفهمه نمیتونه به مرد زندگیش تکیه کنه ، دلمرده میشه افسردگی بعد زایمان میگیره اگه بهش توجه میکردی آسمون به زمین میومد ؟! 

کی انقدر زن و شوهر با هم دشمن شدن ؟! کی بهشون گفته دو تا رقیب هستید به جای دو تا دوست ؟ 

کی اینجوری شد ؟ 

دوستم حاملست میگه من که ناهار نداشته باشم میگم پاشو برو خونه ی مامانت (طبقه ی پایین خونه ی پدرشوهرش زندگی میکنن) 

نمیگم اینجوری خوبه ها ولی شوهر دوستم بسیااااار پسر خوبیه از نظر اخلاقی و خیلی خانومش رو دوس داره .

من همیشه بهش میگم خدا از روی شوهر تو فتوکپی بزنه بده به همه ی مجردا :)) 



نظرات 1 + ارسال نظر
یه نفر دیگه! 1396/07/12 ساعت 23:07

یعنی فتوکپی هم قبول می کنن خانوما؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد