هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

تباهی

از وبلاگ خسته شدم . 

از این رایتینگ کردن های بی مورد .

دلم یکم کرم ریختن ، یکم شیطنت میخواد ! 

دلم تعلق نمیخواد ، لویی نمیخواد ، دوس دارم مثل یه نسیمی که داره رد میشه نامعلوم نامشخص ناشناس باشم .

میدونی زن هایی مثل من جامعه رو خراب میکنن ! 

زن هایی که با لوندی های بی موقع و بی دلیل ولی آگاهانه بلدن چطوری دل ببرن .

همینقدر اشتباه و لذت بخش !

نظرات 6 + ارسال نظر
Va hid 1397/03/17 ساعت 16:06 http://pitek.blog.ir

شما که خیلی خوبی!!!
حل میشه مشکلات قوی باشید!!
خیلی از خانم ها شرایط شما رو دارن نباید ناامید بشید!!

Va hid 1397/03/17 ساعت 16:18 http://pitek.blog.ir

سلام
حالتون خوب!!
تصمیم اشتباه نگیرید یه عمر بشینی حسرتشو بخورید!! همیشه امتیازات خودتون رو به خودتون گوش زد کنید!!! حتی اگه ۸ ترکتون کنه !! نباید به خاطر خلا عاطفی که معمولا بعد شکست عشقی اول بوجود میاد شما رو در مسیر اشتباه قرار بده!! شما پزشکید شما جوونی شما خانواده خوب داری از نظر مالی مشکل خاصی به نظر ندارید به خاطر شغلتون پس کمی صبور باشید و وارد یه رابطه جدید بی سرانجام نشید خصوصا در این وضعیت که هنوز متاهلید !! اونی که بخواد وارد این احساس بشه هیچ حس خوبی به شما نداره ظاهرا با شما خوبه ولی ازدرون نگاه بدی به شما داره!! من یه مرد طلبه یا بسیجی نیستم که این حرفو میزنم منم یه جوون مدرن امروزیم ولی مردها رو بهتر از شما میشناسم‌ شروع یه رابطه جدید یعنی آینده تو نابود کنی و بعد یه مدت برچسب بخورید!!! با یکی رو بخوای که بخواد یه عمر و تو پیری همراهت باشه!! واسه عشق و حال جوونی و دوستی همه پایه ان و تعهد نیست!!!
امیدوارم که زندگیتون پاشیده نشه ولی اگر طلاق آخرین راه بود باید کنار بیایید و عاقلانه منتظر یه ازدواج باشید نه برای سرکوب کردن حس عاطفیتون وارد رابطه ای بشید که همش به ضرر شماست!!

ببخشید پر حرفی کردم هرچند معتقدم شما ذاتا خانم پاک و مهربانی هستید!

دلتون شاد!!

مطهره 1397/03/17 ساعت 18:24

من فکر میکنم توانایب لوندی ودلبری کردن برای همه تو وجود همه ما خانما هست....اما اون چیزی که بعصیا دارن وبرخی نه...همون تعهد واصالت داشتنه که خوشبختانه شما ازش بهره مندی هفت جان

پریسا 1397/03/17 ساعت 21:16 http://roga2.blog.ir

لوند کی بودی توووو عشقم.
خوب نیستی و این کاملا مشخصه که بلاتکلیفی.اما تموم میشن این روزا فقط بی خیال شو، راحت تر به زندگیت برس،

ا 1397/03/17 ساعت 22:22

بیخیال باو
اگه کبریت بی خطری مث تو جامعه رو خراب کنه اونایی که من میشناسم دارن چه کار می کنن پس!

Va hid 1397/03/17 ساعت 22:22 http://pitek.blog.ir

نری یه وقت از اینجا!!!
بمون لطفا

:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد