هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

تعلیق

واقعا خستم ،

دلگیرم ، 

عصبیم ، 

حالم خوب نیست ،

گیجم ، 

دلتنگم ،

زخم خوردم ،

و هیچکس نیست که حالمو عوض کنه :( 

نه مشاوره مشکلی رو حل میکنه نه آرومم میکنه نه به درد میخوره :( 

کاش یه اتفاقی بیفته ! من از این حالت تعلیق کلافم ، حالم بده !

از این بلا تکلیفی ، از این بی تعادلی ، نفهمی ، کلافم .

نظرات 5 + ارسال نظر
پریسا 1397/02/09 ساعت 21:13 http://roga2.blog.ir

ای ای ای بشکن این دست که نمک نداره کم برات دلقک شدم؟

احسان 1397/02/09 ساعت 22:03

مم نمی دونم دقیقا چه کاری درسته
ولی خب اگه دوستایی داری بیشتر باهاشون باش و بچرخ.
بیکار نشین که افکار منفی ذهنتو اذیت کنه و حس بلاتکلیفی کنی.
البته واقعا درکی نسبت به وضعیتی که هستی توش ندارم

پریسا 1397/02/10 ساعت 00:06 http://roga2.blog.ir

ببین محیا من کاملا درکت میکنم چون این روزا رو گذروندم با اینکه من خودم نخواستم و هیچ علاقه یی نداشتم به طرف مقابلم ولی مشکلات بعد از طلاق متلاشی کرد منو. البته که الان دید مردم و جامعه با سال ۸۱ که من طلاق گرفتم فرق میکنه اما بازم همونه.
حرف من اینه اولا خدا نکنه اتفاق بیفته ولی اگر افتاد حتما حتما حتما مشاوره برو توی خودت نریز تو الان چندوقتی هست که پروسه جدایی رو شروع کردید پس هی به خودت تلقین کن که این روزا میگذره و اون لیاقتت رو نداشته.
چرت و پرت نمیگم الان بنظرت حرفام حرف مفته اما نزار از پا بیفتی. خوشگلی ، خانواده داری، وضع مالیت خوبه، شغلت عالیه پس محیاااااا تو از همه لحاظ به محمد سری و اگر خدایی نکرده جدا شدید اون بیشتر از تو ضرر میکنه.

H 1397/02/10 ساعت 00:36

این چند روز برات از ته دل دعا کردم.
درست میشه:)

خیلی حس بدیه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد