هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

کصافت خوشگل :/

امروز میخواستیم ویدئوکال اپلیکیشن جدیدمون رو امتحان کنیم من رفتم به خودم رسیدم و لباس پوشیدم در عرض ده دقیقه سریع حاضر شدم ، دیدم هشت نیومده روی وب . بهش گفتم چرا نمیای منم میخوام تصویرتو ببینم خوب هست یا نه .

میگه نه من بهم ریختم .

میگم بذار ببینمت خب بابا من همه جوره تو رو دیدم .

یهو میاد روی وب ، میبینم چقدر خوب و مرتبه . دستشو میکشه توی موهاش و سریع مرتب میشن .

بهش میگم تو مرتب بودن و نبودنت یکیه ، کلا خوبی ! 

کصافت همینجوریه یه سلفی هم بخواد بگیره فرت دکمه رو میزنه و تامام ، حالا من تا جد و اباد دوربین گوشیمو به فحش نکشم و نزدیکانشو نبرم زیر سوال که چرا زاویه خوب نیس من خوب نمیفتم ، درست نمیشه . 



نظرات 1 + ارسال نظر
tarane fn 1397/01/11 ساعت 16:22

من که هر دفعه عکس میگیرم به این نتبجه میرسم چقدر من زشتم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد