هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

مخالف

حتی اگه با عقاید من مخالفی بیا و بگو !

با هر کدوم از نوشته هام یا عقایدم یا هر چی بازم بیا و بگو !

اصن فحش بده ولی بگو ! 

برام دلیل و برهان و منطق بیار و بگو چرا درست میگی ولی بگو !

نذار من یه عمر اشتباه دیوارمو کج بسازم و برم بالا !

من عقل دارم میتونم حرفاتو سبک و سنگین کنم فکر کنم و تصمیم بگیرم به حرفت گوش بدم یا نه ، شاید مخالف عقیدت باشم و به حرفات گوش ندم ولی تو حرفتو بزن و بهم بگو درست کدومه از نظرت !

اینجوری شاید یه ادم رو از یه خطای بزرگ نجات بدی .

نظر غلط بده اصلا ! ولی بگو ! 

بذار چشمام به عقاید بقیه هم عادت کنه و فقط عقاید خودشو نبینه .

بی تفاوت نگذر...حتی شده فحش بده ، ولی بگو و برو .



*نبکا وبت بسته س .

*پست ثابت 

نظرات 10 + ارسال نظر
kilgh 1396/12/26 ساعت 00:46

خیلی خوشم اومد ازین پست، ایولّا.
واقعا فکر نمی کردم ازین بلاگر ببینمش یه روز.
روشن تر می خونم اینجا رو ازین به بعد.

زهرا 1396/12/26 ساعت 00:47

ایول به این هجم از شجاعت در مقابل نقد.البته از نظر من عالی هستی.خوب اگه نظرات باز بود دیگه خود عشق بودیالبته شاید اصلا مخاطبت نبودم

پریسا 1396/12/26 ساعت 23:12 http://roga2.blog.ir

دورت بگردم که احوالپرسیتم غیر آدمیزاده.
رفتم دکتر عمومی آخر.
گفت گلوت و ریه ت عفونت کرده دارو داد خیلی بهتر شدم گرفتگی صدام کمتر شده.
خاک تو سرشون ۳ تا متخصص و فوق تخصص رفتم حالیشون نشد.

پریسا 1396/12/27 ساعت 08:19 http://roga2.blog.ir

آره والا.
از این به بعد بیشتر به حرفت گوش میکنم.

به نظرم بیشتر عقاید یک نظریه هستند که خیلی درست و غلط ندارند . هر کی میتونه هر عقیده ای داشته باشه تا وقتی که به دیگران ضرر نزنه .

ستایش 1396/12/28 ساعت 10:42

تنها جایی که تا الان دلم میخواسته چند تا فحش آبدار بدم وبلاگ یه احمق به نام اینک ، ولی تو عزیز دلی با اخلاق گندت ، وای هفت نمیدونی چه اراجیفی مینویسه با شوهرش که رفته زن گرفته و زن شوهرش خوشه احمق دامادم داره بازم میاد میگه مرداتون رو بگید برن زن بگیرن دلم میخواد خفش کنم

mahee 1396/12/28 ساعت 21:59

هی بهت سر میزدم و هی میدیدم هنوز همین‌ پست اوله. الان تازه دیدم زیرش نوشتی پست ثابت! خیتم کردی دکترجان.

پریسا 1396/12/29 ساعت 15:22 http://roga2.blog.ir

محیای عزیزم محیای مهربونم امیدوارم بهترینها سهم دل مهربونت بشه تو سال ۹۷. امیدوارم خدا یه آینده رویایی و عالی رو در کنار محمد برات نوشته باشه. امیدوارم روزبه روز عشق تون با محمد بیشتر بشه. امیدوارم هرچی از خدا میخوای همون بشه.
عیدتم پیشاپیش مبارک عشقم.

مهم روز اولش نیست
امیدوارم برات مبارک بشه و باشه همیشه
امسال نود و هفته.نود و هفت.هفت جان
به فال نیک بگیر.
ان قدر حرص و جوش میشه نخوری

ان قدر بی جنبه ام که سراغمو گرفتی هم ذوق کردم هم از ذوق گریم گرفت.
ازت ممنونم خانم دکتر خوش قلب و بسی دوست داشتنی

آواره 1397/01/12 ساعت 00:58 http://avare7.blog.ir

این پست ثابت بود؟ :| من فکر میکردم که دیگه اینجا آپ نمیشه. هی میومدم میدیدم پست آخری همینه گفتم پس اینم بسته شد :| یبار تهشو خوندم دیدم نوشته ثابت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد