هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

و تمام

_واقعا فکر کردی چی داری ؟! نه تو چی داری که من بخوام ناز تو رو بکشم ؟! 

+اوکی برو ناز همونو بکش ، شرت کم . سایه ی نحستو از روی زندگی ما بردار . (بکش بیرون باو)


کسی منو نمیخواد ؟! نخواد عاقا نخواد ! فک کردی مثلا من با منت میرم سر خونه زندگی ؟! عمرا . جمع کن بساطتو هرری .



*ناموسن وقتی بهت گفتم هشتم نمیخوام بردار ببر مال خودت من هیچیو واسه خودم نخواستم هیچوقت ، کر و کور نبودی خوب بلد بودی چیکار کنی ولی میگم درستش کن بلد نیستی ؟! کلا دنبال کون پاره کردنی نه ؟! فازت چیه ناموسن ؟ میخوای باشی درست کن مشکلاتو ، مشکل اضافه نکن اوکی ؟! نمیتونی هم هرری بکش بیرون .

خدا جای حق نشسته خدا جای حق نشسته !! پاشو باو حق سرپا وایساده بذار بشینه سرجاش ببینیم چه خاکی تو سرمون بریزیم.

نظرات 4 + ارسال نظر
نیما 1396/11/03 ساعت 13:15

شاید تمام مشکلاتت از بی ادبیت نشات گرفته. از خدا جوییم توفیق ادب بی ادب محروم گشت از لطف رب..

لیلی 1396/11/03 ساعت 13:18 http://ltahlil.blogsky.com

خخخخخخ
وای ببخشید شما عصبانی هستید
ولی من قش کردم از خنده
اگر من طرف روبروتون باشم
اینجوری با من حرف بزنید میترکم از خنده و تسلیمتون میشم

پریسا 1396/11/03 ساعت 13:47

محیاااااااااااااااااااااا
داغونیا
بابا اصلا کلاً بیخیال شو فعلا
همو نبینید
ای بابا

الان دیگه فهمیدم راستی راستی بی اعصابی
خب بیا یه کم حرف بزنیم شاید بهتر شدی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد