هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

زن هم ندارم

میگه اه ناهار الویه س .

زنگ میزنه مامانش بیام ناهار اونجا ، مامانش میگه بیخود میخوام با دوستام برم بیرون .

بعد میگه آشپزیم بلد نبستم . 

غذای بیرونم نمیخوام دیگه .

زن هم که ندارم ازش خواهش کنم یه چی بپزه کوفت کنم.شب هم ازین مهمونی دافی‌پافی‌ها دعوتم که غذاشون تخمیه .


یکی از همکارای اقا میگه از خانومت خواهش کنی یه چیزی برات بپزه ؟! 

میگه اره دیگه وظیفش که نیس لطف میکنه .

اصلا دلم قنج رفت .

نظرات 4 + ارسال نظر
پریسا 1397/07/27 ساعت 20:11 http://roga2.blog.ir

دل منم واسش قنج رفت.
بیا من واسش درست میکنم

عامو برو ته صف :))

حوا 1397/07/28 ساعت 08:43

ایشششش چه روحیه لطیفی

:)))

نل 1397/07/29 ساعت 13:14

زن بگیره همینجوری باشه خوبه

زن داشت . اونم یه زن روسی خوشگل .
میگه قبلا بداخلاق بودم و نگاهم از این نگاهای تبعیض جنسیتی بوده .
نمیدونم چرا جدا میشن فک کنم دختره نیخواسته بره پیش خانوادش زندگی کنه ، اینم میخواسته ایران بمونه .
خیلی ناز و قنده .

از این مردای دل قنجی مگه هستن هنوز؟!!!!

انقدر نازه , اون از ما فنیست تره .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد