هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

کراش

امشب دیدمش :))

خوشحال شدم , اونم خوشحال بود .

وقتی سبدمو دادم شکلاتامو حساب کنه , دیدم یه چوب کوچولو که سرش یه زنبور کوچولوی بانمک چسبونده بودن .

بهش گفتم مال کیه ؟

گفت مال پسرم :)

بهش گفتم خیلی قشنگه , چی هست ؟

گفت مداده دیگه , هنوز نتراشیدمش :))

شکلاتامو گذاشت توی پاکت و برگشتم خونه .

نظرات 2 + ارسال نظر
رویا 1397/07/26 ساعت 10:24

سلام
امیدوارم مسخرم نکنی ولی من نیاز به یه جواب دارم که از چاله درم بیارم، از حرفای شما خیلی خوشم میاد
راستش با یکی مدتی دوست بودم و واقعا حس عجیبی بهش داشتم و دارم ،متاسفانه متاهله، اون اصرار داره به رابطه نزدیکترولی چون متاهله همش ازش فرار میکنم، ولی عمیقا دلم میخاد باهاش باشم، از نظر دیگران آدم نچسبیه وخیلی هم خوشتیپ وخوش هیکل نیست اما وقتی کمی بهش نزدیک بشی رفتار خاصش آدم رو جذب میکنه و اعتماد به نفس وحشتناک بالایی داره که تا حالا توی کسی ندیدم ،و قسم میخوره که زنم گفته باهر کسی میخای رابطه داشته باش فقط من نفهمم، ببخشید طولانی بود و بی ربط فقط خاستم خودمو سبک کنم

سلام رویای عزیز ,
اینکه بخوای با یه ادم متاهل رابطه داشته باشی یا نه برمیگرده به خودت که چه ادمی هستی و برات مهمه یا نه .
خودتو بذار جای همسرش و مطمئن باش هیچ زنی از اینکه شوهرش با کسی رابطه داشته باشه خوشحال نمیشه , مگه اینکه طلاق عاطفی گرفته باشن و گفته باشن هر کسی به ره خویش و جدا نشده باشن که بعیده .

امید 1397/07/26 ساعت 12:23

وقتی راجع به این کچله حرف میزنی من یاده جانی سینز می افتم

کچل کیه ؟
کچل نیس .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد