هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

گرایش جنسی

من کاملا درک میکنم و درسشم خوندم و پاس کردم والا ، 

یه جمله ما گفتیم به نظر من ترنس ها به خاطر فشار روانی که روشون بوده اخلاقشون تند تر از بقیه س و ریکشن های افراطی زیاد دارن .

عاقو با چوب و سه چرخه و سنگ و باتوم ریختن رو سر ما ! که تو چی هستی کی هستی حکم میدی ! 

گفتم من حکم نمیدم فقط نظرمو گفتم اونم به این خاطر که باهاشون سر و کار داشتم الان دقت کنید متوجه میشی ریکشنتون خیلی تند بو و عصبانی شدید سریع .

بازم شروع کردن به ریکشن دادن افراطی .

دیگه دیدم تعدادشون زیاده این جماعت :))) بیخیال شدم .

ولی جدی چی باعث میشه که کسی علاقه ای نداره با ترنس ها وارد رابطه بشه ؟! 

به خاطر اینکه قبلا دختر/پسر بوده ؟! 

یا به خاطر اینکه اندام جنسیشو هنوز عمل نکرده ؟! 

اگر از شما بخوان با یه ترنس وارد رابطه شید قبول میکنید ؟ 

نظرات 7 + ارسال نظر
لیلا 1397/07/22 ساعت 00:29

سخته

از چه نظر؟

tarane fn 1397/07/22 ساعت 01:15

من اصلا حس خوبی به رابطه باهاشون ندارم اصلا قبول نمیکنم اونم بیشتر بخاطر بعد روانیشون هست چون خیلی اکثرا سرخورده و عصبی و حساس هستن

اره خب

امید 1397/07/22 ساعت 08:08

آخه یه جوریه
وقتی کنار اینا قرار می گیری چون قبلا مرد بودن ادم احساس میکنه میخوان گولت بزنن تا لخت شدی اونا ترتیبتو بدن

:/
برای چی باید همچین کاری کنن :)))

. 1397/07/22 ساعت 08:09 http://fidgety.blogsky.com

سوالت شبیه این میمونه که آیا حاضریم مثلا با شما وارد رابطه بشیم ؟(از لحاظ شناخت)
من میگم دوست داشتن اگه واقعی باشه با ترنس هم خیلی راحت میشه وارد رابطه شد ولی خلق الله از چیزی که شناخت ندارن میترسن و رابطه با یه ترنس از این قائده مستثنا نیست

بحث ترس و نشناختن نیس .
بحث دیسفوریاس ، پرخاشگری بیش از حد نسبت به محرک خارجی ، مانیا و بیماری های روانی دیگست .

لیلا 1397/07/22 ساعت 13:23

ببینید ما در موقعیتشون نیستیم و واقعا شرایط سختی دارن
سختیش برای خود من از این لحاظ ک مدام فکر میکنم این شخص جنسیتش فیکه
شاید احساسش هم همینطور باشه
میدونم نظرم عادلانه نیس

من اصلا نشده بخوام قضاوتشون کنم اگرم حرفی زدم که اینطور به نظر رسیده قصدم این نبوده .
طبق تجربیاتی که در مراوده باهاشون داشتم این بوده که جلسات روان شناسی و روانکاوی رو ادامه بدن

مهدی 1397/07/23 ساعت 11:55

گرایش به شخصی داشتن کاملا سلیقه ای هست و ترنس ها چون ادم های خاصی هستند, هرکسی نمیپسنده. ولی این دلیل نمیشه که بعضی ها بیان بگن به چشم یک زن یا مرد کامل اونا رو ببینید! چون واقعا نیستند.
واقعا از لحاظ عصبی تحت فشار هستند. مثل پسرهایی که بهشون تجاوز میشه و همیشه یا پرخاشجو و یا در اکثر مواقع گوشه گیر هستند.
.
عامو خَلویی ها عااااشق این ها هستن. سمت کوزه گریا, تو هوا میزنندشون

عاقو همه رو جمع نبند اَ فردا میان میکوننمون تو گونی :))
عامو ممد ریگلاژ سر شیشگری رو میگی ؟! ممدِ ملودی هم شنیدم تو ای کاراس . حالو دیگه نمیدونم

مهدی 1397/07/23 ساعت 23:16

کامنت های من نمیرسه ایا؟!

سی ای ! کودوم کامنت ها عامو :/ شومو که افتخار نَمیدی به مو که , کامنت نَمیذاری :))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد