هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

جوی خواب

- هیچوقت جدا نخواب . حتی اگه دعوامون شد ، کتکت زدم ، قهر بودیم ، بهت توهین کردم ، هیچوقت نذار تنها بخوابیم .

+ غلط میکنی منو بزنی :/ 

- :))) زورم میرسه .


همیشه هم اون بود که جای خوابشو جدا میکرد .

لعنت به تو هشت... .

لعنت به من ، لعنت به هوس ، لعنت به سکس ...

هر سوال یا حرفی که از هشت میزنن ، پرت میشم به مدتی پیش و غرق خاطرات میشم .

انگار چندین و چند سال پیش بود . انقدر غریبن برام

نظرات 4 + ارسال نظر
مینا 1397/07/13 ساعت 23:22

معذرت میخوام، من چند سال درگیر دادگاه بودم تا جدا شدم، فکر میکردم تو هم هنوز درگیری، هفت من بعد سالها هنوز فکرم درگیرشه... مثله من نباش من بهترین سالهای عمرمو باختم..

س 1397/07/13 ساعت 23:25

متاسفم که میفهمم چی میگی

. 1397/07/14 ساعت 06:51 http://fidgety.blogsky.com

لعنت به تمام ان روزهایی که امیدوار بودیم به باز شدنِ اغوشِ ادمهایی غیر از خودمان !
لعنت به تمام انتظارهایی که هیچ وقت تمام نشدن

:(((

tarane fn 1397/07/15 ساعت 14:28

چقدر یهویی خراب شد عاشقانه هاتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد