هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

دوووس

دوس دارم یه کاری بکنم . 

یه برنامه ای داشته باشم .

یه کار مفید مثل همین ساخت تم و طراحی .

نمیخوام حوصلم سر بره .

کتاب هم خریدم خوندم دیگه حوصله ندارم , فیلمم دیدم حوصله ندارم .

شما چیکار میکنید ؟ به جز شغلتون چه کارهایی بلدید ؟ چه هنری جز شغلتون دارید و دنبالش میکنید ؟

نظرات 12 + ارسال نظر
امید 1397/07/12 ساعت 12:23

هیچ

:(

سمیه 1397/07/12 ساعت 14:44

خوشنویسی
کارهای خیریه

عزیییزممم :****
چه قندی شما :*

شاهرخ 1397/07/12 ساعت 15:03

برای منم این سوال مطرحه واقعا

برات سواله که علایق شخصیت و هنرهایی که داری چیه ؟

tarane fn 1397/07/12 ساعت 17:07

من که خودم هیچی ولی باشگاه و کلاس زبان پیشنهاد میدم

اره زبان خوبه

لیلا 1397/07/12 ساعت 19:11

بافتنی کیکنم بسیار لذت بخشه
و میرم به کشف جاهای عجیب شهر

چه خوب

صحرا 1397/07/12 ساعت 21:48

یه پروژه شخصی حالا در راستای تخصصت باشه چه بهتر. سمیه کامنت داده کارای خیریه. حتما خودت میدونی یه عالمه طرح های چند روزه هست برای خدمات پزشکی به مناطق محروم. یه زن و شوهر پزشک یکی متخصص اعصاب و اون یکی پوست می شناختم یه روز در هفته میرفتن منطقه محروم با ویزیت حداقل مریضها رو میدیدن که همونم خرج مطب اونجا میشد.
غیر از اونم میتونی عضو این گروههای کوهنوردی بشی. خیلی باحاله. یه سری آدم باحال دور همی کوهها رو فتح میکنن.

شیفتا اجازه نمیدن

فرساد 1397/07/13 ساعت 15:01

فلسفه خیلی عالیه یه دنیای متفاوت

برنامه های ابراهیمی دینانی خیلی جذاب

از یه دنیای دیگه هست

واقعا فلسفه جذابه

مینا 1397/07/13 ساعت 15:24

هفت از هشت چه خبر؟چیکار کردی باهاش؟

توافقی جدا شدیم

احسان 1397/07/13 ساعت 22:07

در مورد جوابی که به مینا دادی، آخرین نظر.
+وقتی خوندمش غمگین شدم، بغض کردم.
اصلا کاری ندارم درست بوده، اشتباه بوده، تقصیر کی بوده، هر چی،
ولی تو این مدت یه سری اتفاقایی افتاد و درگیر یه سری مسایل شدم که الان یه گوشه خیییلی خیلی کوچیک از زجر و ناراحتی رو که تحمل کردی درک میکنم.
نه که هشت خوب بوده، بد بوده، کاری ندارم.
همین جدا شدن، همین جدا شدن لعنتی داغون میکنه آدمو.
ازت عذر می خوام که اون موقع که این قضایا پیش اومد، حتی تو ذهنم قضاوتت کردم یا فکر کردم راحته کنار اومدن با این قضایا.
اصلا راحت نیست، به هیچ وجه.
چیزی که من تجربش کردم، یک صدم چیزی که تو تجربه کردی نبود ولی براش بغض کردم و اشک ریختم.

+امیدوارم خوب باشی و همیشه خوب بمونی :))

جدا شدن خیلی سخته... . خیلی . اونم از کسی که واقعا دوسش داری و تقصیر خودت بوده باشه این گند زدن .

حوا 1397/07/14 ساعت 08:28

قبلا خیاطی و گاهی اوقات بافتنی
ولی الان بچه داری
کلاس زبان هم میرفتم یادش بخیر... ورزش هم میکردم یادش بخیر... نقاشی هم میکشیدم یادش بخیر
عاقااا اصلا بچه داری وقت نمیذاره که به فکر کار هنری باشی اصلا....
ایششششش
حالا گاهی اوقات وقت کنم خیاطی که مورد علاقه ام هست انجام میدم

بازم برو کلاس .

حوا 1397/07/14 ساعت 10:51

باید سعی کنم... اینبار با دخترم میرم

اره این خوبه

P 1397/07/14 ساعت 23:34

مردایی دیدم ک عنقد عاشقن ک طرف 100تا گوه خورده بازم میبخشنشو خانواده رو نمیپاشونن
کارت ک خیانت یا جنایت نبود
پ خره انتخابت اشتباه بود. خوشال باش ک الان از شر 1چنین آدم بی جنمی خلاص شدی
کسی ک گذشت نداره
بره ب درک
مرتیکه دوزاری کون پاره

خوش به حالشون .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد