هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

بازگشت

سلام بکس :) 

آبله مرغونم خوب شد اما جای آبله مرغونم هست ... .

چند وقته موهامو چتری میزنم و به شکل دلبرانه ای خوشگل میشم تباها :/ 

حتی چند بار نزدیک بود مخم زده بشه ، میدونستم دق میکنید رل نزدم .

ریزش موی شدید هم گرفتم :( 

به فکر اینم فعلا برای استراحت کارمو بذارم کنار و بیشتر بچسبم به خوندن برای تخصص .

امروز با چند تا دکتر دعوام شد :( خیلی گوه میخورد :( هیچیم حالیش نیس .


بیشور

پروفایل گذاشته به هیچ خار ک..ده ای ربط نداره کدوم دانشگاه قبول شدم !

چی شد که انقدر بیشعور شدن ؟! 

ابله مرغون

بار اولی که میگیری اسمش میشه ابله مرغون ، بار دوم میشه زونا . 

من تا به حال نگرفته بودم :( 

ابله مرغان

یه دکتر ابله مرغونی هستم که دارم میمیرم از درد .

تا حالا خودم ابله مرغون نگرفته بودم که گرفتم .

مارمول

دارم فیلم مارمولک رو میبینم چه دیالوگای خوبی داره

درد

یه التهاب مفاصلی پیدا کردم که تک تک مفاصلم از انگشتان تا پاها و جمجمه سرم تیر میکشه .


جان من عست او

۱.از موقعی که پست مونا رو گذاشتم ، با هر کسی آشنا شدم اسمش مونا بود .

فقط یه نفرشون رو خیلی دوس داشتم ، فیک نبود . خودش بود .

از چهارتاشون دو تاشون شمالی بودن .

۲.جیم جیم هی دستشو میذاشت رو گردنش ، موهاشو باز میذاشت ، یهو لو رفت :)) دیدیم کلی گردنش کبوده . 

بهش میگم گردنت چی شده ؟! اون یکی دوستمون میگه غیر  از اینکه خورده به مبل چی میتونه باشه  ؟! بیخیال عامو  :)))

جالب اینجاس هیراد هم گردنش کبود بود ولی ابایی نداشت :)) 

فک کنم خونه نمیره :)) 

گردنتون نخوره به مبل ؛ وگرنه به گای عظما توسط دوستاتون میرید :))

۳.شبیه بیل می مونی ، شبیه بیل می مونی عامو ، ینی اگه دخترو هم بخوادو من نَمذارم .

افسردگی

متاسفانه حالم انقدر کیریه که گریه و دعوا هم جواب نیس !

ناراضی

میخوام روند کنترل روی خودم رو از فردا شروع کنم و هر روز از بهبودم بگم .

احساس میکنم این سه شخصیت درونم ( هات بودن و اغوا گری در جهت کرم ریزی ، دپ بودن ، سعی در ارتباط برقرار کردن و پاچه خواری) رو باید خنثی کنم و حتی الامکان تا لازم نشده چیزی نگم .

یکمم کتابی چیزی بخونم و انقدر همه چی به تخمم نباشه .

خودشیفته های تباه

بیاید و برای یکبار در زندگیتون هم که شده ، حسود یا نظر تنگ و زشت نباشید .

واقعا حیفِ این همه عمله که روی صورتتون انجام دادید ولی از درون هیولایی بیش نیستید .

برای یکبارم که شده سعی کنید در صحبت کردنتون تمسخر یا توهین و تحقیر نباشه .

میدونید چرا ؟! چون زمین گرده ! و معتقدم هر چی سرتون بیاد حقتونه .

#کارما