هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

کوتاه

1. دیروز یه قاب گوشی دیدم خیلی خوشم اومد , طرح دوربین بود یکم گشتم پیدا نکردم متاسفانه همه جا برای آیفون بود :( نمیدونم چرا خلاقیتشون به سامسونگ بروز پیدا نمیکنه ! کلیک

2. دیروز انقدر هوس فست فود کرده بودم یه ساندویچ رویال برای خودم خریدم و بسیار بدمزه بود :/

3. از همون دیروز کذایی یه فحشی افتاده توی دهنم و بیرون نمیره "چه کونی داری میدی ؟! " :)))

4.اهنگام همه تکراری و بیخود شدن 

5.اعصاب درست و حسابی ندارم این روزها , شدیدا دلتنگ خندیدنم :(

6.از آدم های خسیس بدم میاد , اینا از همون دسته از افرادن که پول ازت میگیرن و برای پس گرفتنش باید بیفتی به گدایی .

7.سطح داغونیم روی ریزش موهام تاثیر گذاشته و دارم کچل میشم .


نظرات 3 + ارسال نظر
Va hid 1397/05/27 ساعت 00:49 http://pitek.blog.ir

1. قابش قشنگ بود
۲ به بعد . همش یکی ه اعصابتون بهم ریخته است!! امیدوارم بهتر بشه حالت!
کامنتا رو چرا جواب نمی دید!!

سلام وحید جان خوبی ؟
مرسی از کامنتات واقعا بهم کمک میکنن .
اره واقعا خوشگله قابش ولی پیدا نمیشه برای سامسونگ :(
به قول تو حساسم .
زیادن و باید سر یه فرصت درست و حسابی جواب بدم

تیلوتیلو 1397/05/27 ساعت 09:03

1- چقدر قاب گوشی خوب بود
اگه برای سامسونگ پیداش کردی به منم بگو

2- فست فودها همیشه آخرش آدم را پشیمون میکنن... چه کاریه

3- فلفل بریزم تو دهنت؟

4- کلا انگار همه آهنگا اینطوری شدن

5- بخند که دنیا ارزش هیچ غصه ای را نداره

6- اونا که پول را پس نمیدن خسیس نیستند بیشعور و نفهمن

7- خیلی بده... خیللللللللللللللللللللللللی

اگه حال گشتن داشتم که برای خودم پیدا میکردم .
فست فود فقط پیتزا :))
والا دوس دارم بخندم نمیذارن .

صحرا 1397/05/27 ساعت 17:34

به نظر میاد اصلا مراقب خودت نیستی. من اکثرا می خونمت هربار میام کامنت بذارم حس می کنم دارم نصیحت می کنم برا همین هیچوقت کامنتام پست نمیشه. درهرصورت، مراقب خودت باش. روزهای تاریک تموم میشه سعی کن تاریکترشون نکنی

حتی اگه نصیحتم باشه ، کامنت بذار . شاید راه حل مشکل من بود .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد