هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

پیرپاتال

- شاعر میگه که :

 گر طبیبانه آیی بر سر بالینم 

به دو عالم ندهم لذت بیماری را 

+ O_o , ^_____^ مچکرم پدر جان 

( واقعا با این سنش منظورش چی بود ؟! ) 

خوشی

هعی اقا ! خوشی کجا بود شما هم ! ته ته خوشی ما گله گوری ها ختم میشه به یه قبر سه در چاهار 

بدبختی

سرماخوردم و متاسفانه یه بدبختی به بدختیای دیگم اضافه شد .

کامنت

هی میام براتون کامنت بذارم ، ولی بیخیالش میشم .

فیت

گرسنمه و فست فودم آرزوست :/ 

کوتاه

1. دیروز یه قاب گوشی دیدم خیلی خوشم اومد , طرح دوربین بود یکم گشتم پیدا نکردم متاسفانه همه جا برای آیفون بود :( نمیدونم چرا خلاقیتشون به سامسونگ بروز پیدا نمیکنه ! کلیک

2. دیروز انقدر هوس فست فود کرده بودم یه ساندویچ رویال برای خودم خریدم و بسیار بدمزه بود :/

3. از همون دیروز کذایی یه فحشی افتاده توی دهنم و بیرون نمیره "چه کونی داری میدی ؟! " :)))

4.اهنگام همه تکراری و بیخود شدن 

5.اعصاب درست و حسابی ندارم این روزها , شدیدا دلتنگ خندیدنم :(

6.از آدم های خسیس بدم میاد , اینا از همون دسته از افرادن که پول ازت میگیرن و برای پس گرفتنش باید بیفتی به گدایی .

7.سطح داغونیم روی ریزش موهام تاثیر گذاشته و دارم کچل میشم .


له

امروز انقدر دلم گرفت و گریه کردم که خدا میدونه .

زیر فشار روانی دارم له میشم .

متوجه رفتار خیلی ها نمیشم .این کارا چیه میکنن ؟! الکی بدون اینکه کاری بهشون داشته باشم زیراب میزنن ، بد صحبت میکنن ، بد رفتار میکنن .

من اصلا به کسی توهین نکردم ، اما زور شنیدم ، تحقیر شدم ، حرف مفت شنیدم .

دیگه واقعا خسته شدم .

دیگه رسیدم ته خط .

کاش الکی صادق نبودم ، کاش سیاست داشتم ، کاش میفهمیدم از زجر کشیدن من چه لذتی میبرن ؟! 

عصبانی

داری دقیقا چه کونی میدی اون بالا ؟! 

چشمام

متاسفانه چشمام پدرمو دراورده :/ 

پدر شما ها رو درنیاورده ؟! 

دژاگه

دژاگه رو به خاطر اینکه با زنش عکس گرفته ، احضار کردن کمیته ؟! 

اینکه چیزی نیست من مردایی رو میشناسم با زنشون سکس میکنن ! 


جمع کنید بابا !