هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

کراش خوردنی ۲

امروز کراش بالای چهل سالم رو دوباره دیدم تباها :/

چه فایده ؟! متاهل و متعهد و بچه دار .

نظرات 2 + ارسال نظر
در انتظار نی نی 1397/04/25 ساعت 21:22

ا وا منکه سوالم و پرسیده بودم پس چرا نظرم نصفه اومده بود!!!! از هشت پرسیدم که جدا تموم شد؟شما که انقد عاشق هم بودید. هنوز باورم نمیشه باهاش قهری. آخه چیشد یهووو؟؟؟

ارجاعت میدم به پست های قبلی .

در انتظار نی نی 1397/04/27 ساعت 13:41

گلم من خواننده ۱ روز ۲ روزت نیستم که ندونم چی به چیه من هر روز وبت رو میخونم و خدامیدونه تا حالا چقده دعا کردم که همه چیز اوکی بشه.
اما همچنان تو سرم پر از سوال بود برای همین پرسیدم.
ببخش شاید نباید مطرح میکردم

چی گفتم مگه :/

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد