هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

توهین

"اون که هشت بود ، تو رو انداخت دور ! من که سیب گاز زده ی یکی دیگه رو از روی زمین برنمیدارم ."

متاسفانه قسمت دردناکش اینه که نه در رفتار و نه در گفتار همچین چیزی رو از شخص مذکور نخواسته بودم !

من اصلا این ادمو یکی دو بار باهاش برخورد نداشتم ! بعد برم اویزونش بشم ؟! 

واقعا نمیفهمم چرا برای بالا بردن خودتون دروغ های شاخ داری میگید که حتی خودتونم نمیتونید باورش کنید ! 

تو اصلا آرزوته توی عمرت یکی مثه من باهات همکلام شه !

چی با خودتون فک میکنید که اینجوری فاز از کلتون میپره ؟! 

من وقتی با یه ادم درست حسابی ای مثل لوییم صد در صد نمیام با یه ادم زپرتی بهش خیانت کنم :/ 

با همین لویی هم روابطم منقطعه :/

نظرات 7 + ارسال نظر
Va hid 1397/03/22 ساعت 18:28 http://pitek.blog.ir

اگه قدر خودتو ندونی خانم ۷ اونی که هم تحویلت میگیره اویل مثل همین بعد یه مدت باهات برخورد میکنه !!
به نظرم توهین این فرد به موقع بود و یه هشدار بهت بود که بیشتر حواستو جمع کنی!!

مسئله اینجاست که من اصلا باهاش برخورد نداشتم و برای جلب و توجه و دیده شدن چنین حرفی زد.
تا حالا دو سه بارم برخورد نداشتیم ! رفته پشت سرم گفته .

tarane fn 1397/03/22 ساعت 23:44

ملت مذکر تنها چیزی که دارن اعتماد بنفس

والا

پریسا 1397/03/22 ساعت 23:49 http://roga2.blog.ir

دهان و ذهن افراد هرزه رو نمیشه بست هفت جان.
اهمیت نده.

هعی :(

سیب گاز زده!چه بی تربیت و بی فرهنگگگگگ بوده طرف.

تیلوتیلو 1397/03/23 ساعت 09:57

کسی که میره پشت سر دیگران حرف میزنه آدم بزدلی هست
اصلا بهش توجه نکن

حوا 1397/03/23 ساعت 10:42

سیب گاز زده؟؟؟؟؟
چه مثل عهد قاجار رفتار کرده طرف....
چرا بعضی ها فکر میکنن اگر یکی از زندگی یکی دیگه حذف شد باید همه حذفش کنن یا هرچی که لایق خودشونه بهش نسبت بدن...
بعضی ها هنوز توی دوره ی قاجار گیر کردن

احسان 1397/03/25 ساعت 01:06

+همچین چیزایی رو میگن واقعا؟؟؟
برا من فک کنم یه بار این شکلی پشت سرم حرف زدن که خیلی بعد فهمیدم.
حالا تاثیری هم نداشت و صرفا زر الکی زده بود، ولی واقعا عصبانی شدم. برای اینکه یه موقعیتی رو بدست بیاره داشت منو خراب میکرد بی وجدان

واقعا زر الکیه .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد