هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

پزشک جی پی

به خاطر دیشب کلی خجالت زدم ! دختره ی دهن لق یهو بلند همه چیو به رزاق گفت :/ 

از این ادما خوشم نمیاد .

البته کم عقلی خودم بود جایی که تازه اومدم دهن باز کردم :/ 

یادم می مونه .

البته زیادم مهم نیس یه چیزی بود تموم شد .

خستم :( شیفت شب پدر ادمو میگاد :( 

امروز یکی از هم دانشگاهی هامو دیدم . پرستاری میخوند و اومده بود بیمارستان ما و افتاده بود اورژانس .

تا دیدمش شروع کرد از خودش تعریف کردن ! گفت مترون به من گفته اگه انقدر خوب نبودی نمیذاشتم از جلوی در اورژانس رد بشی .

بعد من یادمه این پدر هم دوره ای هاشو دراورده بود :)))

بهش گفتم بسلامتی و اومدم .

نظرات 2 + ارسال نظر
Va hid 1397/03/21 ساعت 20:30 http://pitek.blog.ir

پیش اومد دیگه!!

ولی ادم دهن لق رو کاریش نمی کرد!!
و البته خودتون هم نباید بهش میگفتید

سپاس خانم ۷ وبتون جریان یه زندگیه !!

همیشه بمونید دلتون شاد!!

سپاس از تو وحید عزیز که برای چرت و پرت هایی که مینویسم وقت میذاری :*
همیشه پرفکت و با ارزش بودی برام دوست خوبم :*

مهدی 1397/03/22 ساعت 00:54

عجب اسبی بوده هااااا!
تو روحش

چطوری میتی ؟ *_*

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد