هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

توامان ناز و نیازی

یه سری از نوشته ها ، درفت هستن . ینی زمانی من نوشتمشون و حالا به هر دلیلی دوست نداشتم منتشرشون کنم ، چند وقت بعد منتشرشون میکنم .

لویی خوبه خیلی هم خوبه ، اگر نشون هر کس دیگه ای بدیش با این خصوصیاتی که داره صد در صد همون لحظه لویی رو میزنه زیر بغلش و با خودش میبره :)) .

اما لویی مال من نیست ، نمیخوامش ! الان نمیتونم کسی رو دوست داشته باشم . واقعا نمیتونم عاشق کسی باشم . 

میخوام تنها باشم .

با این حال بازم دلم میخواد لویی رو داشته باشم .

دلم میخواد یکی باشه منت بکشه حالمو خوب کنه ولی یک طرفه باشه . که صد در صد به یک ماه نکشیده لویی خسته میشه و میره . نامردیه :/ 

کاش رابطم با لویی جدی نشه .

یه بار سینی گرد و کوچولویی دستش بود مثل دف گرفت دستش و با ریتم خوند : توامان ناز و نیازی :))

بهم حق بدید از فرط تنهایی رغبت شدیدی بهش پیدا کردم .

نظرات 6 + ارسال نظر
ماه 1397/03/17 ساعت 03:13

میدونم نیاز به خواسته شدن در یک خانم بسیار زیاده اونم در شرایطی که‌احساس کنه پارتنر قبلیش ترکش کرده.... ولی من اگردر شرایط مشابه تو بودم با این نیاز مبارزه میکردم چون معلومه که یه شکست عشقی روحت رو پر از عطش کرده و شاید تن بدی به خواسته ای که یه جور لجبازی با هشت و شرایطته. یه جور سراب ... واقعا عشق نیست.... لجبازیه. مثل بچه ای که در گرسنگی شدیدحاضره نوشابه هم بخوره تا نیازش سریع رفع و رجوع بشه ولی مادرش نمیذاره این بلا رو سر خودش بیاره. هفت عزیز سعی کن در این شرایط ، مادر خودت باشی و مدیریت کنی نیازت رو.

کاملا حق با توئه و درست میگی ، منتها من نمیخوام از خودم دورش کنم . خیلی عمل خودخواهانه ایه ولی نمیخوام .

tarane fn 1397/03/17 ساعت 03:41

کاملا حق دارید ادما تو شرایط سخت عاطفی به کسی که بدونن بهشون توجه میکنه نیاز دارن حالا یا اون شخص دوست دارن یا ندارن مهم اینه مطمئنن طرف از ته دلش بهشون توجه میکنه من کاملا این حس درک میکنم

مرسی ترانه از توضیح تکمیلیت :*

Va hid 1397/03/17 ساعت 03:46 http://pitek.blog.ir

دلتون شاد!!

شاد که نیست ، خوبه ، تازه یکم آشوب هم بهش اضافه شده .

نل 1397/03/17 ساعت 11:10

به همین خنکی هشت تموم شد؟
اومده بود عروسک بازی یا ازدواج؟

پریسا 1397/03/17 ساعت 12:01 http://roga2.blog.ir

من بهت حق میدم و از نظر من هیچ اشکالی نداره. همیشه گفتم تو به یه رابطه جدید نیاز داری. تو تمام تلاشت رو در برابر هشت کردی و هیچ مسئولیتی دیگه نداری.

mahee 1397/03/17 ساعت 12:42

اینکه چرا میخوای به یکی پناه ببری و نیاز داری و توضیحات تکمیلی دوستان توی کامنتا کاملا قابل درکه ولی به خاطر تنهاییت به کسی پناه نبر. به خودت ظلم نکن! لازمه بعد از تموم شدن یه رابطه به خودمون فرصت بدیم و سریع یه رابطه جدیدو شروع نکنیم.

اره ماهی میدونم :(

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد