هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

کراش

من رو نصفتون نظر دارم *_* 

لامصب چه چیزایی هستید ^_^


پ.ن:

اگر روی من کراش دارید میتونید با اسم خودتون یا اسم مستعار کامنت بذارید ^_^ سپس شماره ی کارت رو براتون میفرستم ^_^

میتونید ناشناس بذارید یا بگید که تایید نکنم :))

[صد سال میگذرد و نویسنده همچنان سماق می مکد و به گای سگ میرود تا بلکه کسی روی او کراش داشته باشد]

نظرات 14 + ارسال نظر
دختر سر قرمز 1397/03/15 ساعت 15:58 http://da

من دارم.

ژووووووووووون *_*

احسان 1397/03/15 ساعت 16:05

من من من من

کراش دو طرفه س *_*

دختر سر قرمز 1397/03/15 ساعت 16:08 http://da

کراش پذیر باشیم .مرصی اه
[دختر سر قرمز میرود پی بدبختی خودش .بای]

اوکی بای :))))

دختر سر قرمز 1397/03/15 ساعت 16:30 http://das

گریه ام گرف..
یکی رو من کراش نداره دلم خوش شه

عامو کاسه کوزتو جمع کن برو وب خودت :)) اینجا فقط باید رو من کراش داشته باشن :)) مشتری نپرون اگر طالب فیضی

شماره کارت چرا؟

بی مایه فطیره

mahee 1397/03/15 ساعت 17:05

کراشِ خالی و از دور یا کراش با مخلفات؟؟

هر نوع کراشی را از شما پذیرا می باشیم :))
کراااااشیههههه کرااااااااش بدو بدو

Va hid 1397/03/15 ساعت 17:35 http://pitek.blog.ir

چی بگم !!

خیلی ها حتما دوست داشتن با شما ازدواج کنند

دلتون شاد!!

نه بابا :))

tarane fn 1397/03/15 ساعت 17:49

من خودم اگه پسر بودم پیج میزدم تو اینستا این رل هم میزدم بالاش تو بیو هم مینوشتم عشق فقط هفت

جوووووون ترانه تو یکی از افرادی هستی که کلا دوس دارم روش کراش داشته باشم *_*

ماپول نداریم خانم دکتر.من شماره کارت بدم بهترنیست؟

نچ

حضرت محمد می‌گه مؤمنان واقعی ما کسانی هستند که ما را ندیده‌اند اما به واسطه خواندن خطی از ما (قرآن) به ما مؤمن شده‌اند! منم تو رو ندیدم اما به واسطه خوندن نوشته‌هات عاشقت شدم!
یه اکانت توییتری، اینستاگرمی چیزی بده خب. تازه من مهندس هم هستم! از اون مهندس‌های خوشتیپ و خوشگل! ریش پرفسوری می‌ذارم و در یک کلام می‌تونم بگم خوردنی خوردنی‌‌م! در یک کلام آن‌چه شما در فیلم‌های بردپیت می‌بینید من در آینه می‌بینم! یک وبلاگی هم دارم که کلی خواننده داره! دیگه چی بگم... ا‌م‌م‌م‌م... جان ناقابلی دارم و جسم ناقصی. اندک آبرویی هم دارم!
یک سری چیز دیگه هم دارم که با اون‌ها هم گهگداری مانور اقتدار می‌دم!‌ که البته در این‌جا فعلن پز بالاتنه رو می‌دم. آره دیگه. همین‌ چیزا. آهان. یه چیز دیگه... یه زمانی هم اینستاگرم می‌نوشتم و اون‌جا هم کلی دختر دانشجوی پزشکی و دندون و همین چیزا فالوم می‌کردن. از اون‌جایی که در فرستادن درخواست خیلی سمج بودم احتمالن من رو می‌شناسی. پسری به نام عین عین! البته مهندس عین عین! امیدوارم با عین‌الله باقرزاده هم اشتباه گرفته نشم. حالا برای همین که شده دیگه چیزی از خودم نمی‌گم تا خودت شخصن تجربه‌شون کنی!
این پیام صرفن جنبه‌ی سرکاری دارد و هیچ‌گونه ارزش دیگری ندارد. والسلام علیکم. موسیو عین.

خیلی بده که تهش اسم شوخی میذاری روش :)) من که فهمیدم واقعیه ولی خب قول قول به کسی نمیگم :))
والا عین عین زیاد فالوم کرده !! دایی خودمم عین عینه :))) حالا من که امار همه ی فالوورز هامو ندارم :))

اون پیامم رو منتشر نکن. می‌ترسم با این مشخصاتم نه تنها خواننده‌های مونث این‌جا، بلکه عناصر ذکور هم روی من کراش پیدا کنند! وااای بلا به دور!

:)))) خدای اعتماد به کهکشان کی بودی تو ؟!

احسان 1397/03/16 ساعت 11:24

اره خودش بود
که البته طوری جوابشو دادی که رفت
گایید اما مارو
امیدوارم کشیده باشه بیرون

خب دیگه تو هم کشتی خودتو

یعنی تو شوخی شوخی اون پیامم رو منتشر نکردی؟! بابا اون که اصل کاری بود. هر چند دو تاشون جز شوخی چیز دیگه‌ای نبودن!

عامو یه کامنت تایید میکنیم ازتون دوس دختراتون اینجا رو میکنن پاتوق :))

احسان 1397/03/16 ساعت 13:52

من به مردن علاقه خاصی دارم ^-^

زودتر :/

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد