هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

رزی من :*

یه نفر چطور میتونه انقدر جذاب و خوشگل و مودب و خواستنی باشه ؟! 

خدایا چطوری این رزاق رو انقدر نفس افریدی ؟! 

عشق منه :* 

عزیز دلمه :* 

خدا رو شکر که ناراحت نیست از دستم . خوشم نمیاد کسی از دستم ناراحت باشه ‌.

نظرات 7 + ارسال نظر
احسان 1397/03/13 ساعت 23:05

بابا یه عکسی بزار ازش ببینیم چی داره طرف اینقدر تعریفشو می کنی :/

اینقدر ازش تعریف کردی مهرش به دلم منم نشسته :)

:)))))))
خودت تصور کن دیگه ، ببینم چند چندی توی هنر های تجسمی :))
قد بلند ، چهارشونه ، پوست سفید ، چشمای قهوه ای ، اتو کشیده ، چهره ی باکلاس جوری که فکر میکنی دکتره ، ریش پرفسوری ، خوش اخلاق ، مودب ، تو بودی عاشقش نمیشدی ؟!
عااااخ رزاااااق که من چقدد عاشقتم !

صداشم قشنگه؟با اون توصیفاتی که کردی من احساس میکنم باید صدای قشنکیم داشته باشه

اره صداشم خوبه .
کلا کیس خیلی خوبیه :* یه عکس گذاشته روی پروفایلش عکس یه پسر بچه ی خوشگل شبیه خودشه . نمیدونم نوه شه یا بچش .
حدس میزنم بچش باشه ولی بهش نمیاد بچه به این کوچیکی داشته باشه :/

پریسا 1397/03/14 ساعت 00:45 http://roga2.blog.ir

آقا من عاشقش شدم تماممم

متشکرم ^_^

احسان 1397/03/14 ساعت 01:09

خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

همون طور که گفتم من 100 تا رزاقی ام با این توصیفات
+کلا تصورم خوبه ولی کافیه برم جلو آینه

بابا خوشتیپ
بابا جذااااب
بابا اعتماد به نفس

احسان 1397/03/14 ساعت 14:15

هاااا ؟ خودشیفته

Va hid 1397/03/14 ساعت 16:05 http://pitek.blog.ir

موفق باشید!!!

مرسی

احسان 1397/03/14 ساعت 19:52

کنتور که نمیندازه آدم باید از خودش تعریف کنه

اره عامو تو ادامه بده :/

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد