هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

:/

حرفی نیست .

اکسیژن

در نگاه اول تشخیص اینکه مریض هیپوکسی کشیده یا مست کرده سخته :/ بعد چند ثانیه تازه میفهمی باید بدویی دنبال اکسیژن :))

اکسیژن منی تو :*

پیر

دیشب رفتم پیش یکی از آشنا ها که منو نمیشناسه خرید کنم و دیدم چقدر پیر شده نسبت به سال گذشته :( 

فک کنم بچه ش پنج شش سالش باشه یا کلاس اول باشه .

چی به سرمون اومده واقعا ؟! 

پریسا

داشت برای پریسا میخوند : مراد مراد مرادِ من 

ینی میشه منم یه روز بخونم اُمید اُمید اُمیدِ من ؟! :)))))

گودی

پای چشمم گود افتاده :(

مکتوبیات

+تو که رضا رو خیلی دوس داشتی .

_‏‎هشت سال گذشته.آقا یه چیزی رو راست حسینی بگم مثل چی پشیمونم که یکی رو دوست داشتم .آدم قبل دوست داشتن با آدم بعد دوست داشتن تومنی نه صنار سه شاهی که تومنی صد تومن فرق میکنه و تو میمانی و این فاصله نود و نه تومنی که خردت میکنه خاکشیرت میکنه آخرم حسرت به دل چالت میکنه کاش بمیرم

خریت

یه خریتی کردم یه مسئولیتی قبول کردم خدا کنه کنسل شه :((

رسوا

چقدر از ادمای رسوا بدم میاد ! اینکه تا هر چی میشه فوری داد میزنن همه رو خبر میکنن !!

حوصله ندارم بیشتر بنویسم .

دوج

خیلی گرمه خیلی خیلی خیلی زیاد !

کولر جواب گو نیس :/ 

چقدر اینایی که میرن عقد میکنن از دستشون عکس میگیرن میذارن پروفایل خوبن ^_^ 


هیپوکسی

کسایی که هیپوکسی میشن الکی میخندن :)) 

فک کنم منم دارم هیپوکسی میشم !