هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

مزاحمت

از رفتن برق متنفرم .

دو روزی بود به یکی از دوستام پیام میدادم زنگ میزدم ، دیدم کاملا یکطرفه س ! منم زیاد مایل نیستم مزاحم کسی بشم بیخیال شدم .

ادمی نیستم که ادا در بیارم ، چه خوب چه بد اگر از کسی خوشم نیاد کات میکنم روابطمو .

اگرم خوشم بیاد که ادامه میدم . 

و اگر ببینم من خوشم میاد و اون نه ، میرم .

حالام نمیدونم چقدر باید اینجا منتظر باشم تا نوبتم بشه .

یه قوطی کوچیک شارکول خریدم (ذغال فعال) به صورت پودره .

دو بار باهاش ماسک صورت درست کردم ، باید بگم فوق العادس.

از این ماسک های اماده ی مسخره که به اسم "بلک ماسک" میفروشن چیزی ندیدم .

برای دندون هامم استفاده کردم ، تاثیر خاصی ندیدم .

تازه باعث زحمت هم شد ! ذراتش رفته لای دندونام .

دوستم میگفت چرا با یکی دوست نمیشی ؟! خدایا یه مشت ابله دور من جمع کردی .

نظرات 2 + ارسال نظر
mahee 1397/02/26 ساعت 13:24

چطوری ماسک درست کردی هفت؟
از کجا باید خرید؟
ماسکای زغال سنگی میگن خیلی خوبه

از عطاری خریدم ، پودر ذغال فعال .
این ماسکا هیچ تاثیری نداشت روی پوستم ، اما این پودری که خریدم خیلی خوبه قشنگ وقتی میشورم تاثیرشو میبینم .
من دو سه تا جوش زیر پوستی روی لپم داشتم که فقط با لمس مشخص میشد (کومودون) وقتی پودر رو زدم و شستم به صورت جوش سر سیاه اومدن روی پوست . به همین سرعت و با یه بار زدن !

چه جالب
بایدامتحان کنم ذغال را ... منم از این ماسکهای آماده خیری ندیدم و خوشم نمیاد

اصن تاثیر نداره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد