هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

حس

روز اول جدایی خیلی ناراحت بودم .

حد فاصل روز جدایی تا روزی که به هشت زنگ زدم فوق العاده احساس بدی داشتم تنهایی و تعلیق و اوارگی... .

واقعا غم بزرگی بود .

شبی که به هشت زنگ زدم هم سخت گذشت ، فرداش هم... .

اما دو روز بعد از تماسم با هشت ، لمس شده بودم .

اصلا ناراحت نبودم ، خوشحالم نبودم . ناراحت بودم اما خیلی بی تفاوت بودم .

انگار تمام گریه ها و ناراحتی هام توی همون چند روز ته کشید .

روزها گذشت و رسید به امروز و قرار شد رسما صحبت کنن و قضیه رو ختم بخیر کنن .

هرچند روی طلاق نمیشه اسم ختم بخیر شدن رو گذاشت .



نظرات 2 + ارسال نظر
آوا 1397/02/11 ساعت 08:24

من اصلا درک نمیکنم رفتار هشت رو.
هفت راستش از فضولی هم دارم خفه میشم موضوع چی بوده که عکس العمل هشت شده طلاق!!!!

راست میگی
اما گاهی همین نتیجه دردناک بهترین راه کار هست
تا لحظه آخر هم میشه امیدوار بود...
این بی حسی را میشناسم... این حسی که یک جایی یهو سوگواریهات ته میکشه و خالی میشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد