هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

ملاحظه

مگه تو رو عقد نکرده بود ؟! به همین راحتی ؟ مگه دوس پسر دوس دخترید ؟! مگه زنش نیستی ؟ مگه چیکار کرده بودی ؟ مگه خیانت کردی ؟مگه فلان ؟! مگه بهمان ؟!

یه جوری سوالای چرت و پرت میپرسید انگار من هشتو ول کردم !

برید از خودش بپرسید ! 

هر چی صلاح دونستم نوشتم . و اصلا دلیلی نمیبینم بخوام از این بیشتر بنویسم .

حوصلشم ندارم .

من حوصله خودمم ندارم چه برسه بخوام واسه کسی توضیح بدم ! 

یکم درک و فهم داشتن چیزی ازتون کم نمیکنه فقط باعث میشه اطرافیانتون احساس ارامش بیشتری کنن . 


نظرات 5 + ارسال نظر

وای که بازم این دوستان مجازی که قراره باعث آرامش باشن ... شروع کردن آرامش یکی را داغون کنن
شایدم از روی دلسوزی میپرسنا...
هفت جانکم... خیلی به خودت فشار نیار

بهار شیراز 1397/02/08 ساعت 12:23

برات دعا می کنم ...برای آرامش ات، برای عاقبت بخیری ات...
امیدوارم که اونی که لایق تو هست به دستت بیاره...
مواظب خودت باش دختر جون

mahee 1397/02/08 ساعت 14:16

نمیدونم منم از این مدل حرفا بهت زدم یا نه، ینی حافظم یاری نمیکنه ولی اگر حرفی زدم که باعث شدم برنجی، ازت عذرخواهی میکنم. حلال کن دختر

یه پرسشگر 1397/02/08 ساعت 14:26

میگم یه سوال. یه جا نوشته بودی رابطه ی پر خطر جنسی! با هشت داشتی. من خودم تعصبی رو این قضیه ندارم. ولی به جان خودم سوال پیش اومده واسم. اگه بخوای ازدواج کنی دوباره و اون شخص با این قضیه مشکل داشته باشه چی؟

م ر 1397/02/08 ساعت 17:35

دیگه وبلاگت نمیام.بیشعور تر از تو نداریم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد