هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

شیدایی

شاید هشت راست میگه . شاید واقعا من تعادل روان ندارم .

میخوام این کارو بکنم گرجه عقل سلیمم میگه این کار اشتباهه و با شکست صد در صد مواجه میشه .

و میدونم که کار درستی نیست .

با این حال این کارو سعی میکنم نکنم و خودمو اقناع کنم به عهده ی یه واسطه بذارم .

امیدوارم مراحل کار به قدر لازم نامحسوس باشه و به سرانجامی که میخوام برسه .


پ.ن:


تمام این بی ثباتی های خلقی رو مدیون این هوا هستم :(

لامصب هوا هوای فسق و فجوره :(

نظرات 1 + ارسال نظر
ارش 1397/02/07 ساعت 02:16

نگرفتم چیا گفتی
هرچی خیره پیش بیاد برات !
+ اخ گفتی هوا رو موافقم
لامصب هوای عشقه
ادمو شیدا و بیحال میکنه
البته من کلا هاتم !
حالا مام هر شب رو عملیات نیستیما

از هرچی گوشت موشت أضافه و هشتادو پنج و پرتز و پلاستیکه شخصا حالم بهم میخورهههه :/
ولی هشتاد و پنجیا رو امشب میبرن معراج
+ غمگین نبینمت خانوم دکتر :)
خودت دوای درد مریضایی ..
قوی باش ..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد