هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

خط قرمز

هر کسی بر اساس شرایط ژنتیکی و محیط و سبک زندگیش یه سری خط قرمزا واسه خودش داره .

نمیدونم خط قرمزی که دور بعضی از کار ها و اشخاص میکشید با ماژیک میکشید ، یا با پاستیل که سخت پاک میشن یا با مداد قرمز که راحت پاک میشه ! اما زیادی سخت نگیرید .

یه بار صحبت و مراوده کردن با اون شخصی که دورشو یه خط قرمز محکم کشیدید کسی رو نکشته ! 

یا گذشتن از کوچه ای که میدونید سگ یا گربه زیاد داره و به دلیل فوبیایی که دارید هر بار مسیرتون رو دور میکنید .

با این حال بعضی از خط قرمز هاتون رو اگر پاک کنید ، مسیر زندگیتون عوض میشه .

مثل اولین پوک سیگار ، اولین استعمال مواد محرک و مخدر ، اولین باری که معشوقتون رو میبوسید ، اولین بغل ، اولین خوابیدن  ، اولین رابطه ، ... .

تمام این اولین ها شروع یه چیز تازه ای هستن . یه مسیر جدید !

همه ی این اولین ها یه خاطره میشن برامون که شروع یه چیزی بودن .

و همه چیز از این خاطره ی لعنتی شروع میشه .


ب.ر.ن:

وب بعضی هاتون رو که میخونم نمیفهمم چرا وقتی پرونده ی یه رابطه رو بستین باز هم درگیر ادم قبلی زندگیتون هستید ؟! 

خب برش گردونید ! و نذارید بره ! 

یعنی تغییر دادن یه اخلاق کوچیکتون به نبودش می ارزه ؟! 

یکم جرئت داشته باشید بابا .

منم خیلی دوس دارم همچین کاری بکنم منتها پارتنر من کسی که با سیاست مهره هاشو جا به جا میکنه .

نظرات 2 + ارسال نظر
ارش 1397/02/07 ساعت 00:06

اولین بار که طعم لباشو چشیدم احساس میکردم قدرتمند ترین مرد دنیام !
اون شرم چشماشو
دستای ظریفش
اون قلب تپنده ش که مال من شده بود
همه ش خواستنی بود ..
یه وقتام سکسی و دیوونه میشم اتیشی میبوسم جیغ طفل معصوم در میاد
لذت اولین بؤسه تو خاطرمه تا همیشه!
+ بعضی وقتام اون ادم قبلی دیگه ادم قبلی نیست .. تبدیل میشه به یه غریبه که در حق خودمون خیانت میکنیم اگه به دست و پاش بیفتیم برگرد !!
تو اطرافیانم دیدم این مدلو !
ولی درست میگی واسه اونایی که هنوز عاشق هم میمونن و جاشو با یکی دیگه تعویض نکردن یا پس نزدن خوبه واقعا :)

طراوت 1397/02/07 ساعت 11:36 http://Myblackmind.blog.ir

سلام هفت:)
خیلی وقته وبتو میخونم!دوست دارم وبتو،و خودتو نیز هم؛)
یه سوال،اگه آدم یه وقتایی پا روی خط قرمزاش بذاره بعدش حسرت و پشیمونی نداره؟؟؟
ینی من یه مدته هی دارم با خودم کلنجار میرم که پا بذارم رو خط قرمزم و بیخیال همه چی شم ولی هنوز نتونستم و جسارتش رو پیدا نکردم!
اکسی هم ندارم که بخوام برش گردونم:( دلم میخواد به یه نفر بگم ازش خوشم میاد!به نظرت این خریته؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد