هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

جمع کردن گند زدن اعلا

ببینم فردا پس فردا میصه رفت این گند رو جمع کرد یا نه :/

البته با چند نفر صحبت کردم گفتن نمیشه :/

نظرات 5 + ارسال نظر
پریسا 1397/02/02 ساعت 15:00 http://roga.blog.ir

چکار کردی بچه تخس.
از دست کارات

موفق و شاد باشی هفت عزیز ، چه با هشت و جه بی هشت .

مینا 1397/02/02 ساعت 17:08

عزیز من بگو چی شده حداقل ما شاید تجربه داشته باشیم بتونیم کمکی کنیم، در هر صورت برات اونچه خیرته آرزو میکنم با هشت یا بی هشت

انرژی منفی به خودت نده
سعیت را بکن
با کسایی مشورت کن که در زمینه مورد نظر صاحب نظر باشن... آدمای الکی را انتخاب نکن که تو دلت را خالی کنن

شارمین 1397/02/02 ساعت 17:34

سلام.
من چه قدر صداقت تو رو دوست دارم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد