هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

سیزده بدر

برنامه هایی خانوادش برای سیزده به در ریختن که امیدوارم بارون بیاد و کنسل شه .
نظرات 3 + ارسال نظر
tarane fn 1397/01/12 ساعت 00:13

منم تو راه برگشت از سفرم روز ۱۳ چون نمیتونم سیزده به در برم پایه ام بارون بیاد

علی 1397/01/12 ساعت 02:23

ببین ی توضیح میدی در مورد اینکه سطح درآمد تو و نامزدت چقدر اختلاف داره. و نگاهت چیه به این قضیه. من با یکی در رابطه هستم که اتفاقا دانشجوی پزشکی هست. الان خود تو خیلی متهوری و فکر میکنم ی دلیلش اینه درآمد خوبت هست. همینکه اینقدر ترسو نیستی و اینا. و بعضا اینکه چی میخواد بشه رابطه تون خیلی برات مهم نیست...فاز به درک که نشه داری. خلاصه اینکه ی پست بیزحمت بذار در مورد اینکه نگاهت به این قضیه چیه که احتمالا درامدت بیشتر از نامزدت هست و ...خیلی آدم غیرقابل اعتمادی هستی از دیدگاه ی پسر حداقل از تو وبلاگت. این دوست دختر منم که دارم به نیت ازدواج باهاش رابطه میگیرم همچین روحیاتی مثل تو داره. به هر بهانه ای میزنه زیر همه چیز. میخوام ی کم بیشتر درک کنم شماها رو.

Baran 1397/01/12 ساعت 10:53

ولایت ما دیروز و امروز بارونی بودوهست،فرداآسمون ولایت هوایی دلپذیرو بارونی هست،..اما منم باشما دعا میکنم،امیدوارم بارون بیاد وکنسل شه.آمین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد