هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

آرزوی بد نکنیم

ولی جدی من هرچقدم بدجنس باشم دلم نمیاد برای کسی آرزوی بدبختی کنم .

همون بمیره کافیه :|

نظرات 4 + ارسال نظر


بمیره آرزوی خوبه؟؟؟؟؟؟؟

چرا تصادف کردی... چی شدی دختر
خدا را شکر که رو به بهبودی

پریسا 1396/12/22 ساعت 12:47

اوف دکترای متخصص و فوق تخصص رفتم.
همه تون لنگه همید
امروز از صدای بوقلمون به صدای غاز تغییر وضعیت دادم.
تو چطوری چه خبر؟

پریسا 1396/12/22 ساعت 21:50

اه محیا اره رفتم فوق تخصص عفونی و ریه متخصص گوش و حلق و بینی و... الان من یه گونی دارو دارم صدام دوباره به بوقلمون برگشته. سرفه هام بهتر شدن.

سلام هفت جان
کامنت هاتو هنوز تایید نکردم
چند بار خوندمشون ولی می خوام یه چیزایی بنویسم برای همون نگهشون داشتم
خلاصه ببخش.خودم دوست ندارم کسی باهام این کارو کنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد