هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

درد

به نظرم بدبخت ترین ادما (خودمو میگم) اونایین که به یک زبان و گویش و لهجه حرف میزنن ولی حرف همو نمیفهمن ! 

هر دوشونم دارن یه چیزی میگنا ، ولی نمیفهمن طرف مقابلشون چی میگه .

من به این درد مبتلام . به این درد که حرف میزنم ولی درد اصلیمو نمیگم و ینی گله نمیکنم که فلانی تو فلان کارو کردی من ناراحت شدم به جاش میگم من اشتباه کردم که اولویت اولم تو بودی . بعد اونم از هزار تا کاری که کرده و فک میکنه من منظورم اوناس (که نیس) میچسبه به اون چیزی که از نظرم بی ارزش ترینه .

کلام به واسطه ی زبان اصلی ترین و رایج ترین راه ارتباطی انسانه . و چه دردی میکشم من !

نظرات 2 + ارسال نظر

باید یه مترجم حاذق این وسط پیدا بشه
بهترین کار استفاده از مشاور هست
کسی که بی طرف به حرفتون گوش میده و اشکالات کار را پیدا میکنه و بهتون روش درست تر را نشون میده

پریسا 1396/12/12 ساعت 11:00

دلم برات خیلی تنگ شده
خوبی؟
چه خبر؟
بهتر شدی؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد