هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

خواب

وقتی توی تختشه و صداش خوابالوئه قشنگ قابلیت اینو دارم براش بمیرم ولی فوقش با سلام خواب بودی ؟! جواب میدم .

نظرات 3 + ارسال نظر
پریسا 1396/11/16 ساعت 12:58

دلم برات تنگ شده اما ظاهرا داری حفظ فاصله میکنی
هی سراغت رو گرفتم این چندوقت اما حالت خوب نبود جواب بدی
امیدوارم همه روزات قشنگ باشه

پریسا 1396/11/16 ساعت 14:42

نمیخوام میخوام باهات قهر کنم تا دلم خنک بشه.
منم این مدت اینقدر گرفتار بودم سارینام مریض شده گفتن لوزه داره عمل کنه دیشب دیدم پولیپم داره چند روزه بی دلیل دل درده آزمایش دادم برش مشکل عفونت و کمبود ویتامین و اهن نداشته فقط یه دو درصد کم کاری تیروئید که گفت دارو نمیخواد
خودم از دیروز سرماخوردم شدیددددددددددددددددددددددددددددددد استخون دردم.
توام خود چس کنیت رو زدی به برق.
با محمد قهری خودت رو واسه من چس میکنی.
قهرم قهرم قهرم
هی دلمم برات تنگ شده بود عوضی چسبیده به محمد ولم نمیکنه صدبار گفتم ولش کن کون لقش خودش چنان به غلط کردن و ... بیفته اما عجولی

mahee 1396/11/16 ساعت 17:23

باید یه فصل بزنمت با این جوابت!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد