هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

عنکبوت

مثل مگسی هستم که توی تار عنکبوت گیر افتاده و هرچه دست و پا میزنه بدتر میشه .


*خیلی دعام کنید .


نظرات 10 + ارسال نظر
دلارام 1396/11/10 ساعت 18:48

مشهد هستم و دعاتون میکنم

نجمه 1396/11/10 ساعت 19:48

هفت عزیز امیدوارم زودتر این وضعیت تموم شه و به ارامش برسی

گاهی نباید تقلا کرد دست و پا زدن بدترش میکنه
میدونم میگی زندگیمه و باید تقلا کنم، اما شاید باید روش رو عوض کرد شاید یه مدت کوتاه باید خیلی چیزا رو رها کنی
نفسم از جای گرم نمیاد روزهای خیلی خیلی بدتری رو گذروندم و حالت رو تا حدودی می فهمم گرچه من تو متن زندگیت نیستم و از خیلی چیزا بی خبرم
فقط از خدا میخوام همه چیز به زودی اروم شه و بدون و ایمان داشته باش و باور داشته باش که میشه
تحمل کن دختر جان و بدون گاهی برای موفقیت و رسیدن به هدف باید رها کرد. البته با توجه به شرایطت خودت بهتر میدونی ما هم دور از آتشیم و بی خبر
به خودت انرژی منفی نده این موضوع ربطی به نوشتن اینجا نداره منم که ننوشتم یهو طوفانی اومد و زندگیم رو...
ولی بدون همین نوشتن گاها آرومت میکنه و بدون تهش درست میشه

خیلی وقته خاموش اینجا رو میخونم . دعا میکنم حال دلت و روحت خوب بشه دوست مجازی من .

نبکا 1396/11/10 ساعت 23:23

7 خیلی غصه خوردم
امیدوارم هرچی هست با خیر و خوبی حل بشه
کاری از دستمون بر میاد؟

شیرین م 1396/11/11 ساعت 10:43

نمیدونم قضیه چیه ولی دلم گرفت از اینکه اون دختر شاد اینجوری غم داره،عزیزم دعات کردم

ریحانه 1396/11/12 ساعت 20:32

امیدوارم اوضاع بهتر شده باشه و زودتر دلت شاد شه.

مرضیه 1396/11/13 ساعت 07:32 http://mysky.blog.ir

http://www.gisgolabetoon.ir/fa/news/news/2005/consult-pre-marriage


http://shop.gisgolabetoon.ir/product/beurconsult/

سلام. هفت عزیز میدونم گوشِت از نصیحت پره، اما برای طلاق دیر نمیشه. این دو لینک بالا را نگاه کن. ان شاالله خدا گشایش و شادی براتون رقم بزنه.
عزیزم به این فکر کن که چرا بیشترین طلاق ها در سال اول زندگیه؟ چون زن و مرد از هم، و از خانواده های هم هنوز شناخت پیدا نکردند. همه به نوعی این دعواهای شدید اول ازدواج و دوران نامزدی رو تجربه میکنند. نمونه اش خود من. بعد دو سال دوستی، دوران عقد تنش های شدیدی با خانواده همسرم و خود همسرم داشتم. ولی با صبر و توصیه های افرادی مثل گیس گلابتون خدا رو شکر به خیر و خوشی گذشت.

در انتظار نی نی 1396/11/13 ساعت 10:56

هفت جاااان کجااایی دختر مردم از نگرانیت

Trane fn 1396/11/13 ساعت 14:29 http://serialmylife.blog.ir

سلام خانوم دکتر خوبید یه خبری از خودتون بدید ما به وجودتون عادت کردیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد