هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

رابطه ها

چرا وقتی روی یکی کراش داریم باهاش مهربون تریم ؟! چون باهاش تعارف داریم این جوریه ؟! یا چون وقتی وارد رابطه میشیم با هم راحت تر میشیم فکر میکنیم خب دیگه مخ زدن تموم شد ؟! همینه خیانت زیاد شده دیگه :/ 



ب.ر.ن:

احساس این پیرزنای نصاح (نصیحت کننده) رو دارم :)) از بس که امروز غر زدم و نصیحت نوشتم اینجا :)) 

ب.ر.ن مخفف بی ربط نوشته 

هوام دوباره پسه

نمیدونم چرا استاد این بار به قافیه داشتن اشعار زیاد اعتقادی نداشتن و اهنگ بعضی قسمتاش ناهمگون بود .

ولی مگه میشه کارای چاوشی قشنگ نباشن ؟! مگه میشه گوش نداد ؟! 

قدیم

دو تا از دوست های خیلی قدیمی‌دوران دبستانم رو یادمه .

طهورا و حوریه ! 

حوریه خیلی بی معرفت بود کلا ! احساساتش در حد اوتیسم هم نبود .

طهورا خیلی خوب بود :)) 

آخی یادش بخیر مدرسه ی ابتدایی مکتبی ... .


کاتر های نسل جدید !

قدیما میخواستن کات کنن این شکلی بود که اگه دختره میخواس کات کنه پسره تا چند سال افسردگی داشت به هیچ دختری نگاه نمیکرد ، اگه پسره میخواس کات کنه دختره هزارجور نفرین میکرد و اخرش سعی میکرد با یه پسر بهتر دوس شه یا ازدواج کنه که چشم دوس پسر سابق دربیاد 

الان این شکلیه که میگن ما به درد هم نمیخوریم بای .

چرا انقدر شبیه ربات شدن بچه های الان؟!! 

اینکه بذارید دخترتون ازاد باشه هیچ مشکلی نداره ولی در جریان روابطی که داره قرار بگیرید و بدونید با کی دوسته و با کی میگرده ، ولی نه دیگه در این حد که هرشب دخترت بغل یکی میخوابه و هیچی نمیگی :/ 

گفته بودم که تنوع طلبی آخرش میرسه به بخش روان ؟! 

اخرش هم که برسه به بخش روان یه چیزی میگه کسی رو نداشتم بهم بگه این کار خطاس ! برمیگرده به خودت میگه من حالیم نبود تو که مادر من بودی چرا اجازه دادی :/ 



بعضیا یه جوری خوشگلن که ادم اصن باورش نمیشه ! نمونش همین بهنوش طباطبایی ! 

اصالت

واقعا چطوری دلتون میاد پسر مثل دسته ی گل بزرگ کنید بسپرید دست این عجوزه ها ؟! :/

ناموسن چقدر بعضی از دخترا (زن ها البته) نامتعارفن :/ رعایت کنید بابا خانواده نشسته :/

پرتغال من

دلم تنگه پرتغال من... .


خیلی دلم میخواد پرتغال رو اینجوری "پرتقال" بنویسم ولی دبیر ادبیات درونم اجازه نمیده :(

آهنگ خیلی قشنگیه دانلودش کنید 

میبینم که این محسن افشانی دوباره خبرساز شده :))

اقای محسن افشانی اینو چی میگی ؟! :)) 

حتما میخوای بگی همسایه بالایی منو پرت کرد توی استوری خانم برلین ؟! :)) 

انقدر این موسِن رو نریزید توی استوریا -_-

تر نزنیم

رفتم آرایشگاه برای اصلاح صورت :/ 

یه جوری شماره دوشو خالی کرد روی صورتم که تا چند ماه همینجوری برنزه طوری می مونم و محبورم طرد اجتماع کنم :/ 

تازه همون لحظه که رفتم ارایشگره پریود شد -_- 

دیگه شما تا تهش برو :|

وقتی خدافظی کردم و اومدم بیرون چند لحظه ای مکث کردم صدای خنده هاشونو شنیدم و ارایشگر مذکوره گفت نه عیب نداره خوب میشه :/ 


پ.ن:

نشستم توی ماشین با دهن باز نگام میکنه میگه عزیزم  مگه دستشویی نداره ارایشگاهشون ؟! چرا ریده به صورت تو ؟! 


سوتی

نمیدونم چرا چند روزه همینجوری دارم سوتی میدم :)) سوتی های وحشتناکااااا :))